Grow Your Twitter Free
Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.  chrome

Miko Bhayangkara ♋

gausah sok keras lah ngntd.
urat malu gua belom putus yah , gk kayak elo anak mami wkwk
Teman? anjing maksud lo? hahahaa
#Cancer pribadi yang suka bertualang dan pergi bersama teman-temannya.
Retweeted by Miko Bhayangkara ♋
Gempa-,- terasa mas goyangannya :v
Emang yang murahan cocok nya sama yang murahan. Allah memang adil.
"Hallo hatiku". Semoga engkau selalu tabah dan kuat. Bukan untuk hari ini. Tapi setiap hari. :')
Retweeted by Miko Bhayangkara ♋
Mungkin gak sekarang, tapi "suatu saat nanti."
Retweeted by Miko Bhayangkara ♋
10 November 2015? selamat hari pahlawan & Happy anniversary 18 month.
Pacaran enak nya gak jaim2an:).
 
Twiends uses the Instagram™ & Twitter™ API's, displays their logo's & trademarks, and is not endorsed or certified by them. These items remain their property.