Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter followers. Join free!
King BG
Share this on Twitter “Just stumbled across this cool page for King BG”
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
I need me a cuddle buddy. 😏
Retweeted by King BG
Damn i gotta try to sleep πŸ˜ͺ
@_king_bg haha yea I'm good for NOW!! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ”₯
Retweeted by King BG
Girl, nobody cares why. Long as he's happy. RT @Restlessways_: black guys like latinas bc they don't have to buy them weaves for Christmas
Retweeted by King BG
β€œ@Truthabove_all8: Where my real brother been @_king_bg blood over anything” already kno πŸ’‰
@_king_bg I understand that, but if I see any shit on my TL ima have to block/mute you, make a new twitter, then block/mute you again. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Retweeted by King BG
Ima give twitter a eggplantfriday pic 😎
😱😱😱
πŸ˜’ swear I never get any sleep
Retweeted by King BG
#Virgo- nice on the outside, naughty on the inside.
Retweeted by King BG
β€œ@arabianeyesz: "i don't eat ass it was just that one time so you could get off my dick"” u said this? @HARDLYHUMBLE
Simone Glenn of Bullis is just getting started today. She is ISL champ in the 400m in 56.7
Retweeted by King BG
After losing 1.3 million Instagram followers, Ma$e deletes his account: trib.al/rh30TQt pic.twitter.com/ec5gMxkPXe
Retweeted by King BG
Okk im bored af. Slick wanna get otp πŸ‘€πŸ‘€
I just pray for improvement .. I just wanna do better
Retweeted by King BG
β€œ@FxckOff: Gotta pick one pic.twitter.com/ZBBuI8URzo”head from Meaghan πŸ™ˆ
At the eagles game shmoney dancing 2 montell Jordan! Lol
Retweeted by King BG
Frfr some head would be nice rn πŸ˜‚πŸ’―
Retweeted by King BG
Fuwooosh the sound of me sliding in yo DMs πŸ”’πŸ”‘πŸ”“
Retweeted by King BG
Kissin me on my chest tryna stick it in her stomach
β€œ@HBCUfessions: Went to eat her pussy and it tasted like another nigga nut. I know, don't ask breh. - FAMU” dis u? @HARDLYHUMBLE
Lol mane ion have any Christmas spirit 😣 ima be gettin in fights n shit
*takes notes* β€œ@ImGoinScottie: If Kanye don't have emojis by Kim's name then why tf would I put some on yours pic.twitter.com/ksP9zur0jb”
Retweeted by King BG
Im bouta find someone to vamp wit me every night #IDGT
πŸ’€ @ArmyShottaa: @themakeupblvdd: me leaving the house to scoop yo manvine.co/v/O6IPMbX3vU32” πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ that bitch said "a hoe never gets cold"”
Retweeted by King BG
β€œ@UrbanEngIish: Nah he's got gloves on as well. This is more than a haircut, they're doctors pic.twitter.com/E3BEPTwkUU”
A honey bun thats been the microwave for 14 seconds β€œ@J_DubbDolo: What her ass taste like β€œ@DreamGirlsOnly: pic.twitter.com/M7xWF8ZgEK””
Retweeted by King BG
If you're girlfriend goes out like this she's for everybody pic.twitter.com/pqwuZry8De
Retweeted by King BG
Who else do u wanna be with i mean ..
β€œ@peekeers: The female body πŸ’‹πŸ’‹pic.twitter.com/cHzaz79354354β€πŸ’¦πŸ’¦πŸ’¦
πŸ˜‚πŸ˜‚ smh
She doesn't want uggs, buy her nugs.
Retweeted by King BG
Money doesn't buy you happiness, but it can buy you weed, and that's pretty damn close. pic.twitter.com/UmfGya0HaK
Retweeted by King BG
And i hope u aint talkin bout me πŸ‘€
First time i tried to smoke and aint no one else want to πŸ˜ͺ
Seen three identical videos but never her face β€œ@NikoWavy: Wavy🌊vine.co/v/OMBWgFOBPWed”
Retweeted by King BG
U fuckin wit dem boys dat tote toys before Christmas