Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Want your own social home page like this one? Click here.
 
Behram5225
-Yatağını hemen topla! +Benim yatağım benim odam toplamıyom! :D
Retweeted by Umut ölmez
Mısır'da insanlık ölüyor , Dünya ve özellikle Arap dünyası seyrediyor ! #SisiStartsToMassacre #MisirdaKatliamDursun #Egypt #KizilayMisira
Retweeted by Umut ölmez
-Bak komşunun çocuğu tıp kazanmış. +Ama annesi ona her ay 10.000 TL yollucakmış. -Elalem bizi ilgilendirmez.
Retweeted by Umut ölmez
DESTEK FENERBAHÇELİ HasretinHerGeçenGün BüyüyorFENERBAHÇEM HasretinHerGeçenGün BüyüyorFENERBAHÇEM HasretinHerGeçenGün BüyüyorFENERBAHÇEM
Retweeted by Umut ölmez
Tatiliniz istediğiniz gibi geçmiyor demi ahahahhahahD:D:D:D BENİMDE AQ
Retweeted by Umut ölmez
BİLGİ// Ali Adnan transferinde kulüple anlaşılmış olmasına rağmen menejerinin prüz çıkarması sonucu son teklif yapıldı, transfer netleşecek.
Retweeted by Umut ölmez
cennet mahallesi izleyen insandan zarar gelmez.
Retweeted by Umut ölmez
Bakkala '25 kuruşa ne alabilirim' diye soran çocuğun samimiyeti > dünyanın bütün samimiyetleri.
Retweeted by Umut ölmez
DualarımızMısırdaki Kardeşlerimize ABDULLAH GÜL VE AKP HÜKÜMETİ DARBECİ YÖNETİMİ TANIDI: haber.mynet.com/politika/abdul… hurriyet.com.tr/gundem/2373830…
Retweeted by Umut ölmez
Telefonunu kaybetmekten daha kötü olan tek şey; telefonunu sessizdeyken kaybetmek
Retweeted by Umut ölmez
+Özür dilemeyecek misin ? -Hata benim suç benim
Retweeted by Umut ölmez
İNGİLİZLER +Hey! adamım şu ağacı gördün mü süper dostum. -Aynen adamım. TÜRKLER +Kanka şu ağacı gördün mü lan? -He +O sana girsin nihahahah
Retweeted by Umut ölmez
Berkin'in 2 Ablasi. Ozge ve Gamze. Işıl ışıl gülen gözleri. Güzel bir haber bekliyorlar. Her an, her saniye. pic.twitter.com/ZHqfJcbhiv
Retweeted by Umut ölmez
Yabancı okullarda sürekli bi parti oluyor amk. Biz okulda en son kermes yaptık. Al işte okulu sevmemek için bi neden daha.
Retweeted by Umut ölmez
Bu Tweeti RT,FAV Yaparak;RT,FAV Listesindeki Galatasaraylılar Birbirimizi Karşılıklı Takip Edelim GalatasarayAşıklarıFull Takipleşiyor
Retweeted by Umut ölmez
Taksim gezi parkındaki eylemciler kesin GTA serisini başarıyla bitirmiş ''ne çabuk bitti lan bu oyun'' diyen kişilerdir.Adamlar sağlam abi!
Retweeted by Umut ölmez
Bu dünyada hiçbir şey bilinçli cehaletten ve aptallıktan daha tehlikeli değildir. (Martin Luther King)
Retweeted by Umut ölmez
+Aşkım ben camiiye gidiyorum.. -Sen öbr trftaki hurilr içn gdysn blyrm ps spk gt bnmle knşma hrşy btti .s.s.s
Retweeted by Umut ölmez
Bazen hayatını düzene değil de, üzene sokmak istersin
Retweeted by Umut ölmez