Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Create your own wall, sign in free!
ur bae
Our Girl @Beauty_OMG hit a note for us yesterday on set! One & A Million by Aaliyah! #SheServedinstagram.com/p/ujf0A2jVpU/
Retweeted by ur bae
don gotta come back and put all the fye music on my phone
@KelseeloveRoc: @Beauty_OMG so I wanna give you this so bad but you I can't 😩�pic.twitter.com/FagQlbMwrnrn” I want it😩😩😩😩
I wanna go to the club😯😕
@IamAmari: @Beauty_OMG did you delete your insta?” heyimbahja
this song makes me wanna stop my car and twerk profusely pic.twitter.com/vTp5x7Dks2
@ChiefKeef: So fucking happy I ain't wit That shit Nomore!😪😴😎” I'm already knowing
Hey everyone! We're shooting with @KontrolGirl today & will be taking over their IG & Twitter! Stay tuned!! 💗💜💙
Retweeted by ur bae
I'm so hungry gracious
@DONMON1QUE: missing my friends...” 😕😕😕😕😕
ain't it crazy when the person u always doin shit for calls u inconsiderate? then still asks u to do shit for em..... lol
Retweeted by ur bae
sumn slight,sumn light
lmao what was going on here😂😂pic.twitter.com/kRApRtKo3so3s
u get out what u put in
Mother's worst nightmare, still searching for 11 y/o son. Recognize Nathan? Call 862-8600 More info-6am. @wztv_fox17 pic.twitter.com/KaEjisBnwZ
Retweeted by ur bae
my momma in Walmart buying the whole store
“HIStory: Past, Present and Future, Book I” is certified seven times platinum today in 1999. pic.twitter.com/phx3S5TSSR
Retweeted by ur bae
american deli b putting me to sleep
if u don't know what you're talking about please stfu.
Not smoking doesn't make you a saint baby.
Retweeted by ur bae
@jesusworecrocs: BITCH CAME OUT LIKE A VIDEO GAME FINAL BOSS vine.co/v/Oqn2bmHWtlH” 😂😂😂😂😂😂
I come in da club,shakin' my dreads.
@rickmusiq06: "Almost is never Enough" Cover w @Beauty_OMG soundcloud.com/bahja-rodrigue…. No one can sang like her.” I luv u💕 thank u
I just kinda don't really like that typa stuff y'all.
typo don't quote me lol
being a junkie is not cool....don't let nobody make u think it is.
such a lovely day to listen to this.
too much fraudulent shit.
Retweeted by ur bae
Under California's three strike law, a starving person who steals bread three times will go to prison for life.
Retweeted by ur bae
moment of silence for bahja please
Retweeted by ur bae
😊 for all of my followers who have a business they'd like to bring attention too💕
me and my mom went on a date yesterday 😊
I wanna go to Edgewood and walk around for some odd reason