Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter followers. Join free!
Bean Bon Cell
236 followers
Share this on Twitter “Just stumbled across this cool page for Bean Bon Cell”
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
Pengen. Madang panganan khas kotaku iki "grombyang" tapi laka kancane. Sapa sing gelem ngancani? Tapi aja melu madang ya. Ngancani bae
Sing pan lewat pantura tepate pesucen-iser, sing ati-ati. Wingi ana mobil anjrum mlebu ning galian. Sing sabar bae ngatani macet. #disyukuri
Janganlah lagi kau mengingatku kembali ~
Retweeted by Bean Bon Cell
Kadang, nek kelingan po diilengke mergo keadaan sing podo, aku iseh ora nyongko. Nek aku lan koe saiki wes bubaran. Bar, nyengir.
Udah sepaatutnya begitu :p@dwie_kyu14
Jangan lupa siapa dirimu @dwiwardani32
Sih jahat anangapa :o :D @dwie_kyu14
Ala toblek. Ungkapan wong ndeso ning pemalang pas wayah kaget ora nyangka
Selamat tinggal dwi. Aku ikhlas o:) @dwie_kyu14
Ora isin apa. Aku sing mandeng malah isin dewek. Gengsimu gede, tapi uteke ki cilik. Ora melas wong tuwa.
Mbok rumongso anake wong ra nduwe. Rasah petakilan, rasah gaya, rasah sok wah. Sakno wong tuamu. Rumangsamu luru duit gampang apa? Nguteko
So, goodbye anjing.
Istighfarlah kau wahai anak muda@dwiwardani32
Toblek@dwiwardani32
Tidak tau karena kamu percaya bukan karena bodoh. Meski yang dulu minta dipercaya tlah lupa dan dia sendiri yang berpaling@rheny_da
Untuk orang tersayang, tak apa kau anggap aku bodoh tlah selama ini memperjuangkan, tapi tak ku tau jika ada yang mengajakku hidup berdua.
Sebelum tidur, berdoalah untukmu, kedua orang tuamu, sakitmu, matimu, dan sedulur 4mu.
Percuma senyuman lembut itu diberikan, kalau dengannya kau beri sebuah kecupan@rheny_da
Menyakitkan yang bisa dilihat ah@rheny_da
Kehujanan air mata karena masa lalu kakakaka@dwie_kyu14
Senggolan? Yang keren lagi dong :D@dwie_kyu14.
Emng punya pikiran? :o @dwiwardani32
Daripda deket cinta, tapi ditinggal mendua?@rheny_da
Kui cokot nyamuk ndean :v nabrak kok ora mewah ngunu (n)@dwie_kyu14
Lebih baik malamnya bertengkar hebat tapi paginya baikan lagi, daripada paginya diem-dieman eh malemnya jalan sama orang lain :)
Kau yang menerimaku apa adanya, trima kasih ku untukmu.
Kalo anda laki-laki, anda tidak akan berani membuat wanita yang benar-benar mencintaimu, menangis.
Pengen due pacar.
Hey juga niken yoganingrum, gelih pimen pan medok yak, nyong be wes ora urip ning kana kah.. Ken, nyong lagi mriang, kene jenguk@niken_yoda
Tangan ada 2, kiri ngupil kanan megang rokok, giliran mau minum eh upilnya ditelen, minum, habis itu isep roko dan sadar barusan upilnya ..?
(‾˛‾")ƪ(˘-˘) gak usah ngakak napa... Sini jenguk aku, kena tipes nih. @dwiwardani32
Yang mau tidur, tidurlah ditempat tidur jangan ditempat sampah. Nanti disangka orang korban pembunuhan dibuang ditong sampah. Nice dream.
Ajari aku untuk melakukan banyak hal yang mulia ya allah o:)
Kali aja ada yang butuh jasa programer untuk pembuatan aplikasi offline / on line. Bisa hubungi nomer terlampir ^_^ pic.twitter.com/cA0RI9mTQZ
◦°◦\=D/ нä \=D/ нã \=D/ нä \=D/ ◦°◦ kualat kau grumph@dwiwardani32
Rasah ncritakno sopo koe. Mergo sing tulus, ora peduli iku. Lan sing blas ra seneng ra bakal mpercoyoni. Ali bin abi talib.
Yo benlah. Jodoh ki rak bakal salah. Asu bakal jodone karo asu. Rak mungkin karo kebo po sapi@kenaad
Demi aku yang pernah ada dihatimu, pergi saja kau dengan kekasihmu yang baru.
Nek ng ngarepku sih ngomonge yangku, nging ning ngarepe lanang lio ngomonge aku mung koncone. Aku dewe bingung iku wong po dudu@kenaad
Nasib kita sama@kenaad
Oey@dwiwardani32
qwertyuiopasdfghjklzxcvbnm$
Cepet mari yo kanggo sing ngirim poto iki ({}) mosok aku koe podo lorone ning sikil :v pic.twitter.com/jya0in4Tu7
Nek ngrungokke lagune hadad alwi aku dadi kelingan wong sing njaluk taun baruan taun wingi. Mergo aku paas cilik, sering ning desone. :s
Iku mau dudu sampah. Nging iku pasir. Nek koe iso ngayak, iku ono manfaate. Paham toh su? Hehe
Nging ojo terlalu ngarep tekan nikah, soale contohe akeh sing due ngimpi pengen tekan nikah nging de'e medotno :D
Makaryo dadi tambah semangat, mergo wong tuoku, wong tuomu podo setuju nek dewe bebarengan. Dungake aku sukses :D :* nggo koe nduk
Pacar ki podo karo sahabat. Sing apik, yo bakale setio, ngerteni, ra wani nglarani, gampang ngapurani. Nging yo ojo mbok loroni, su.
Koe bakal ngerasakke opo iku loro.