Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
вαℓqιѕ αqιℓαн
Gua ingat lu hisap powerbank tadi. Maafkan mata sepet gua, bro.
Retweeted by вαℓqιѕ αqιℓαн
Mute one year pun macam tak cukup untuk Whatsapp group yang sembang benda merapu. Eloknya mute sampai Malaikat Israfil tiup sangkakala je ni
Retweeted by вαℓqιѕ αqιℓαн
Orang yang ada bantal busuk ni sebenarnya orang yang setia. Hanya dia ja yang tahan bau dan suka rupa bantal busuknya yang tak seberapa tu
Retweeted by вαℓqιѕ αqιℓαн
Aktiviti pertama yang paling efektif untuk dilakukan selepas bangun pagi : Sambung tidur.
Retweeted by вαℓqιѕ αqιℓαн
i have 3 moods: 1. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2. ??????????????????? 3. ?!?!?!!?!!?!?!?!?!
Retweeted by вαℓqιѕ αqιℓαн
[EPIK HIGH CONCERT '현재상영중 (NOW PLAYING)' TICKETS ON SALE] 8pm(KST) tonight @ ticket.interpark.com/ticket/goods/g… #EPIKHIGH #????
Retweeted by вαℓqιѕ αqιℓαн
BANG BANG BANG 🔫 currently the best song ever i've ever heard #BIGBANGG#BIGBANGMADEE#BANGBANGBANGGE
Steph Curry and his wife are real goals
Retweeted by вαℓqιѕ αqιℓαн
Tidak berdosa seorang anak menendang ibunya dengan syarat anak itu masih dalam kandungan
Retweeted by вαℓqιѕ αqιℓαн
Pintu hati belum terbuka untuk tutup aurat, jangan risau, pintu neraka menunggu kamu
Retweeted by вαℓqιѕ αqιℓαн
Settle kursus kawen hari ini. Setiap kali nampak lipas, jantungku berdebar. Adakah ini cinta? #AstanaMukmin #WangsaWalk
Retweeted by вαℓqιѕ αqιℓαн
Selamat pagi awek orang. So bila korang nak clash?
Retweeted by вαℓqιѕ αqιℓαн
150516 대만 콘서트 - 릭민 뽀뽀 움짤 뽀뽀가 이미 다 했지만 그냥 연결해 보았읍니다 i.imgur.com/s0i7F50.gif
Retweeted by вαℓqιѕ αqιℓαн
Pagi tadi sy ada tolong budak lelaki yg jatuh basikal. *Kita mesti ada sikap tolong budak kecik. Mana tahu kot2 dia ada kakak yang cantik?*
Retweeted by вαℓqιѕ αqιℓαн
Perkataan "Ahhhh" ada 2 maksud. Jika di sebut sekali, maksudnya memberontak. Jika di sebut banyak kali, maksudnya dalam keenakkan.
Retweeted by вαℓqιѕ αqιℓαн
Lelaki, perempuan masa umur 6 tahun tiada perasaan boleh main tolak buai, tapi kalau umur 18 tak jadi main buai, main gelongsor terus
Retweeted by вαℓqιѕ αqιℓαн
@1DLouisPayne: #IfIWasntJoiningThe1DFandom I'd get a lower grade in English but higher grades in all of the other subjects😅”
aku rasa aku dah patut berkahwin esok jugak.
Retweeted by вαℓqιѕ αqιℓαн
BIGBANG ‘MADE’ Tour Confirmed Stops: Korea, China, Hong Kong, Thailand, Singapore, Malaysia, Philippines… ygunited.com/?p=118410
Retweeted by вαℓqιѕ αqιℓαн
Cause TOP is srsly amazing Ahahah 46pics in a day already I wonder if B.A.P will do that 😜q
Retweeted by вαℓqιѕ αqιℓαн
Betul la GST meringankan beban rakyat. Sebelum ni bawa RM300 dapat satu trolley barang dapur.Lepas ni RM300 dapat satu bakul. kan ringan tu.
Retweeted by вαℓqιѕ αqιℓαн
Tahukah anda? Dengan menaikkan berat anda 3 kali ganda dan menjadi gemuk akan mengurangkan risiko anda daripada diculik?
Retweeted by вαℓqιѕ αqιℓαн
Kelawar yang hebat BATMAN. Labah-labah yang hebat SPIDERMAN. Lelaki yang hebat SUPERMAN. Manusia yang benar-benar hebat beriMAN
Retweeted by вαℓqιѕ αqιℓαн
Ali: Apa khabar awek kau Lisa? Abu: Lisa bukan awek aku lagi Ali: Eloklah Lisa tu perangai buruk Abu: Dia bini aku Ali: kau dah makan?
Retweeted by вαℓqιѕ αqιℓαн
This is a beautiful analogy of how asking Allah for forgiveness (al-istighfār) cleanses the heart
Retweeted by вαℓqιѕ αqιℓαн
@GeniusFootball: If Real Madrid was a school class ” James Rodriguez 😍😍
@RonaIdoStats: Luis Suarez: €81M (28 years old) James Rodriguez: €80M (23 years old) ”
#MintakTampar : A: chanteknya kete Nissan tu uu..nak pls..nak la bebi.. B: ala nnt kita mati dpt sorg 2 bijik. A: bongokla u. Tu batu nisan!
Retweeted by вαℓqιѕ αqιℓαн




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue