Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
BadgerBro
Want to Grow Your
Social Media, Free?
Follow my new account!! And i will follow you back shout it out plzzzz!! ๐Ÿ‘Œ we chill fo life
Kik me cuz im bored ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญlol
RT and FAV If you can sign into PS4, PS3, or Xbox. #FinestSquad.
Retweeted by BadgerBro
Ready for da xbox one im gonna be such a douche!!! ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Mine are at the bottom ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Mine are at the bottom ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Throw back to freshman year when flappy bird was actually a thing!!! @bruuh_garrett
Got some new J's!! ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ’ฆ๐Ÿ’ฆ๐Ÿ‘ #J's
What youre bestest meme? Send me you're best!
Retweeted by BadgerBro
Anyone up i need conversation im dieing of boredom
โ€œ@caysietomas: went all the way down to kalihi to get poi doughnuts, just to find out the bakery is closed ๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€ great, just greatโ€ go courts
"A woman is suing Disney because she believes Frozen was based on her life story". I once said "let it go" to a friend. GIMME MONEY!
Retweeted by BadgerBro
Playing DayZ and i got shot in the PENIS!! ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ he cuffed me and watched my bleed to death WHY!!
"adavin's not powerful enough to beat me." -megan ridings
Retweeted by BadgerBro
Apparently according to insurance companies I'm considered a "celebrity" and have to pay more for insurance. Wtf?!
Retweeted by BadgerBro
Time to get school over with so i can go to skate park biking for life
Playing gta 5 with some buddies hopefully i might record we'll see... ๐Ÿ˜‹
Hey! I'm on #Kik - my username is 'Honeybadger808' kik.me/Honeybadger808
I added a video to a @YouTube playlist youtu.be/AN4kgS9_kJ0?a destiny beta: Destiny Beta Walkthrough mission part 1
destiny beta: Destiny Beta Walkthrough mission part 1: youtu.be/AN4kgS9_kJ0?a via @YouTube
Someone should facetime me cuz im bored!! ๐Ÿ˜‘๐Ÿ˜‘๐Ÿ˜‘
I added a video to a @YouTube playlist youtu.be/UuCnryeHRBE?a GTA 5: Unlimited AFK RP glitch GTA 5 online after patch 1.15 & wall
GTA 5: Unlimited AFK RP glitch GTA 5 online & wall breaching fun: youtu.be/UuCnryeHRBE?a via @YouTube
Dinner ๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜‹๐Ÿฐ๐Ÿฐ
Gonna watch #transformersageofextinction #bruuhclan
Just got done running and 24 hour fitness #sleepisfortheweak
#autocorrect to the max ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ @gamergirl_101
Going to #gym then running feeling #fat ๐Ÿ•๐Ÿ”๐ŸŸ๐Ÿ—๐Ÿ–๐Ÿ๐Ÿ›๐Ÿค๐Ÿฑ๐Ÿฃ๐Ÿœ๐Ÿฒ๐Ÿณ๐Ÿž๐Ÿฉ๐Ÿฎ๐Ÿฆ๐Ÿฐ๐ŸŽ‚๐Ÿง๐Ÿจ๐Ÿซ๐Ÿช๐Ÿฐ๐Ÿฐ๐Ÿฐ๐Ÿฐ
I feel like the biggest #tryhard on the planet this is the #funniest thing ever!!!
I feel like a #tryhard on #cod #ghost #codghosts
Anyone up im sooooo bored
#shewasntready ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ #lol
I have been riding for hours any body wanna hang out ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ #bored #bmx #plzz
I unleashed the full black in me i am one with the #basketball this is the best #selfie EVER!!
Wherein #basketball as mask after i popped it ๐Ÿ˜‚ @_quincieee_ @hawaiian_life_808 do it for the #vine #like
Riding #BMX with @hawaiian_life_808 and throwing the #football life is #chill ....โœŠ๐ŸŒŠโ˜€๏ธ




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue