Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
@HaiwanJalanan good night, salam gigi terabur
Retweeted by ∞
@HaiwanJalanan port dia, bawah meja. Pagi petang siang malam pun steady je bawah meja 😒j
Retweeted by ∞
What three months did to Riccu 😅 (bear for scale)@HaiwanJalanann@twt_kucingmanjaa5
Retweeted by ∞
@HaiwanJalanan stray cat yg selalu singgah kedai mintak makan.. Ekor kontot.. Hahaha.. Tapi dia ni macam introvert..
Retweeted by ∞
bila tengah karok tetibe teringat assignment kena hantar esok
Retweeted by ∞
Gampang badang
Ini adalah gambar dua biji rambutan. Yang perempuan kenapa senyum senyum malu ni 😏E
Retweeted by ∞
Bro ngantuk sangat, lantaklah apa jadi pun
Retweeted by ∞
Selamat pagi semua. Pagi2 kene la gomol dulu. @twt_kucingmanja 💜💛💚SIZm7
Retweeted by ∞
PROTOKOL TUMPANG KERETA KAWAN : 1) Tong tong duit minyak 2) Jgn tidur dlm kereta 3) Jgn tutup pintu kuat sgt 4) Jgn tutup bonet aku mcm WWE
Retweeted by ∞
"Majlis Lamaran" Kalau kahwin entah macam mana nanti. 😂😂TkH
Retweeted by ∞
There's a type of mushroom that's called the "Spongiforma Squarepantsii" that grows in Borneo, Malaysia.
Retweeted by ∞
Ramai tanya, kenapa masih sendiri ? Mudah. Kerana ramai yang menyinggah untuk suka suka seperti taman tema.
Retweeted by ∞
Fuhh lama aku perati noti ni nak naik, awok tak jawab salam dosa tau
When you finally get to use the screen shots you've been saving
Retweeted by ∞
K aku nak tarik napas dalam dalam tekan button tu
Bodo man jangan buat aku segan malam jumaat ni
Kepada farah farhana, masihkah kau ingati aku walaupun aku hanya berada dalam kereta aiman pada waktu itu?
Again.. Kampung boi 2 - 0 Amy Timber
Retweeted by ∞
South Korea is third world. In first world country like Malaysia we are proud of foreign aids into PM's pockets. twitter.com/theSundaily/st…
Retweeted by ∞
cher : y r u absent yesterday ahbeng : I'm sick cher : where's ur mc ahbeng : sick of u cher : beng pls
Retweeted by ∞
Retweet to bless someone's timeline
Retweeted by ∞
GEMPAR!!!! DENGAN SETIAP PEMBELIAN NASI LEMAK PERCUMA PEMETIK GITAR
Retweeted by ∞
Bila aku ambil gambar member VS Bila member ambil gambar aku everytime~
Retweeted by ∞
LELAKI: "Bro umur berapa?" "20, kau?" "Ohh AKU 23 dah" PEREMPUAN: "Umur berapa dik?" "Saya 20" "Oh KAKAK 21" #BezaLelakiDanPerempuan
Retweeted by ∞
Parents always see us "taking a break" but they never see us studying.
Retweeted by ∞
Bila nampak crush post gambar dengan laki lain.
Retweeted by ∞
Seorang ibu tiri tergamak kelar anak tirinya yang berusia 5 tahun. sungguh syaitannya kamu wahai manusia.😭9
Retweeted by ∞
Ni la jadi kalau isteri suh tengokkan anak masa dia sibuk nak shopping.
Retweeted by ∞
Hating on malays and indians? Singapore is a chinese country? Come a tight slap for you. 😂�kh
Retweeted by ∞
Dear TV anchor, the pronunciation for those Formula 1 races is gräN′ prē′, not Grand Pricks. Dishonest politicians are Grand Pricks.
Retweeted by ∞
Tengok sidang adun bergaduh kahkahkah
You know depression is knocking your door when you secretly wish for cars to hit you when youre crossing the road.
Retweeted by ∞
"weh sedut weh sedut" "rsa apa doo?" "rsa madu sial" *walaupn x rasa pape pon senarnya just 90'an kids know this!
Retweeted by ∞
Random thought: How many times have you bumped into "the one" but your face was buried to your phone? Don't let technology consume you.
Retweeted by ∞
If you can't hang then, there's the door, baby.
Retweeted by ∞
Katanya di Bukit Putus. Wallahualam. Mahu terkencing gini 😭b
Retweeted by ∞
Beza vape budak dulu dan sekarang.
Retweeted by ∞
Goodnight, esok 6 dah gerak korje melayan datuk datuk bersidang 🕕
Fall in love with someone who wants you, who waits for you, who understands you even in the madness and who supports you through your doubt.
Retweeted by ∞
Greatest thing I've ever read on social media
Retweeted by ∞
Tapi tak boleh lawan rekod ni. Huhuhu. Tulihlaa apa apa pon. Tak nampak tak nampak. Boooooooo 🙊🙊qDZ
Retweeted by ∞




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue