Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Want to get more twitter followers? Click here to watch our video.
 
Bukan Lalang
Smells fresh. Like a tropical island.โ€ "Ok. Now take off the blindfold! Your family's been dead in this car for a week! We Febrezed it."
Retweeted by Bukan Lalang
Amende yang korang dua retweet pulsa gratis tu erhh ๐Ÿ˜’๐Ÿ˜’๐Ÿ˜’
But time always makes me sleep as its goes by
Lame tak tengok doraemon, tadi adik bukak doraemon layan la pulak hehe
Fuhh, nak meletop perut aku
"Pegi tido la" must be the most annoying tweet you've been receiving during the World Cup. Sukati aku la nak tengok.
Retweeted by Bukan Lalang
Mana attras ni sembang nak pickup aku pukul 9
@basriadham @azwanturner tahniah mon dah kurus. Dengar cerita seluar pakai saiz 28 skrg
Retweeted by Bukan Lalang
berbuka sambil tengok fairy tail :') hahaha takde life aku :(
nabi pernah berkata "berhentilah kamu sebelum kenyang" , jadi makan biar berpada kengkawan. happy iftar people
okay gtg , setting tempat makan , almaklumlah bujang makan sahur berbuka semua seorang diri
aku bet mon dah kurus teruk
RT @basriadham: RTโ€œ@azwanturner: sumpah aku rasa aku sangat kurus sekarangโ€
belum lagi, dekat tapi jauhh , tak masuk lagi waktu zon aku
aku tak tau kenapa , aku suka sangat tengok budak sekolah hahha
sumpah aku rasa aku sangat kurus sekarang
hope awak dah selamat sampai rumah
Remember when we wish that we are older? What the hell am I thinking? pic.twitter.com/cCCQLQRd34
Retweeted by Bukan Lalang
Tips Elak Kena Ikut Belakang Oleh Jurujual: *Ya, nak cari apa?* *Saya cari ketenangan. Boleh bagi ruang tak?*
Retweeted by Bukan Lalang
"can you please avoid the symbol # during Ramadan? it looks like a waffle. thanks" ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜‚
Retweeted by Bukan Lalang
Ni kalau gua tidor ni , alamatnya berbuka pukul 9 la jawabnya
Retweeted by Bukan Lalang