Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter followers. Join free!
Start my free promotion! Twiends helps you grow your twitter following quickly and easily.
Seyithan Kartal
410 followers
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
Beşiktaşlılar 2 haftaya "bu lig için fazla şerefliyiz" yazmaya başlar
Dokunulmayacak kadar güzelsin piremses
Sivas bekle geliyorum
Gönül bür güzellik beklemiyor Kasım'da
Acıbadem'e bi çözüm bulun artık bu ne lan böyle
Saygı ve Özlem ile anıyoruz.
Birini aldatmak için onunla sevgili olmanıza gerek yoktur
Cumhuriyetimizin 91. Yılı kutlu olsun
Galatasaray 4. Yıldızı takmış
Aziz Yıldırım istifa !
Nefeslerimizi tuttuk
Kaan, @burakbascil ile (@ Tuğra Nargile & Cafe - @SivassporFan in Sivas, Türkiye w/ @akaylord) swarmapp.com/c/jTlNuDy5oc9
Sivas'a geliyorumm
Kadıköy'de 4 günlük su kesintisinin ardından boğa an itibariyle pic.twitter.com/vf0CBMBZV7
Kpss'den emin olduğum tek soru selfie'nin türkçesi
Sana bırakabileceğim her şey bir aşığın edebiyatıdır
Yani şaşırtıcı da olabilir bi kızın size erkeğim demesi. Yeni aklıma geldi yanlış anlaşılmasın :D
Bi kızın sevgilisine 'erkeğim' demesi kadar gurur verici ne olabilir ki
Fsmvü'de hayat nasıl? There is no life fsmvü
Ellerimizi kahve fincanıyla ısıttığımız günler gelmiş
iOS 8 indirmeyin arkadaşlar
Aq iOS 8'i yer aç aç bitmiyor
Hay sizin okulunuza !
Tem'de otobüsle kaza yapmak hemde sınava giderken gerçekten şanslı bi gündü
İstanbula gelecek arkadaşları geldikleri zaman istanbula aşık edicem
Ahh kadıköy ah burda yaşlansakya
Vedalardan nefret ediyorum
Ulan yeni hoca ne mal çıktı
Kafayı yiycem Fenerin maçını izleyemiyorum
Başarılar Beşiktaş !
Sağolasını geçtim eyvallah diyen kızlar var valla
Sinan akçıl'ın tabi tabi şarkısıyla aylardır aradığım bate toba mare şarkısını buldumm
İnternete parayla fotoğraf çekinip atmak nedir ya lütfen yapmayın kendinizi küçük düşürüyorsunuz
Bonzai içmeyin, dondurma yiyin
Mekanın cennet olsun Süleyman Seba
İstifa edin. Kılıçdaroğlu ve Bahçeli
Yıldız Tilbe'de aday olsaydı keşke