Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Want your own social home page like this one? Click here.
 
Capin ◢◤
251 followers
PMR - straight As. Form 4 Add Maths. Monthly test 1 - Gagal. Mid Year - Gagal. Monthly test 2 - Gagal. Year End - Gagal.
Retweeted by senpai
Rt kalau korang panggil kawan baik korang babi kadang-kadang, tapi tak pernah bergaduh sebab panggil macam tu :)
Retweeted by senpai
#nw runningman jumaat lepas
Sape pernah main Angry Birds , LEVEL9999 . Memang gilalah, susah gila takde cara langsung nak menang . Korang tengok. pic.twitter.com/bGXIBXyvvK
Retweeted by senpai
Penat joging kat Big Bad Wolf :)
Well, brace yourself that everything always start with MOM. pic.twitter.com/AUbKazk3cm
Retweeted by senpai
Dak dak tuition berbicara
Twitter baru ni sangat lahh pelik..ambil masa nak sesuaikan diri
Puas carik nak tweet rupanya kat bawah saje. Damn it noob terok
jangan biarkan orang yang membenci anda membawa anda ke bawah
Retweeted by senpai
Addmath is easy. You just need close your book then sleep #easyaddmath
Ingat lagi handset ni?Kita semua tahu apabila keadaan batri mcm ni,minggu depan pulak baru kita perlu cari charger. pic.twitter.com/oKAyk4xlNS
Retweeted by senpai
Harga Kicap sudah murah , jom jom kita beli . HAHAHA typo teruk sangat ni. Only In Malaysia. pic.twitter.com/wOtPBUhyvC
Retweeted by senpai
Gunalah sunsilk , dijamin rambut anda lembut macam sutera . HAHAHA pic.twitter.com/bhgRUPcyfU
Retweeted by senpai