Grow Your Twitter Free
Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.  chrome

Chaé Kymani SRD

Filing taxes for foreign currency is longggggggggggg -___-
AUTHENTIC comments on your YouTube videos now for $5 on #Fiverr
Retweeted by Chaé Kymani SRD
Deleted all of my old tweets, it was very therapeutic lol ;)
A massive bat colony in flight at sunset
Retweeted by Chaé Kymani SRD
Trust me, ninja scroll is official lol…
Materials are TEMPORARY so every "friend" that you gain with materials will be exactly the same - TEMPORARY
Real appreciation is KEY for REAL success.
Love my Queen, she's loyal. Aquarius + Gemini are too REAL! ;)
People change, some faster than others, they never stay the same forever..
Lol for real though, don't knock the vibe…
Only the real survive ;)
Discipline yourself if you want results - PERIOD
Share experiences and inspire others, life is beautiful that way..
S/O to all the Female Rappers who talk about more than just their VaJayJay 😩 Fareal tho#hiphopp#rapp#lyricall
Retweeted by Chaé Kymani SRD
Let your beautiful #SilenceForParis also be a silence for the victims in Kenya, Syria, and Lebanon too. We all bleed and greave the same.
Retweeted by Chaé Kymani SRD
When you fall in love with life she blesses you
If you knew me last year, you won't recognise me today. A boss was born, most of you don't have what it takes to be a man.
Let's get it!! I'm focused!! Finally got my business !! #moves #madeithappen
I'm good, like.. I'm really living life and I'm loving every moment of it. This present moment is golden.. Nothing but love over here fam..
If you ain't down for black people then fuck you, real talk on everything I love I don't even want you to follow me #blacklivesmatter
At a burlesque party in Croydon with my nigga shotts #SRD
Ayyy lmao. Wasting time before going to the cinemas to watch Ted 2. Movie was mad lol
Lol Gemini chics can always keep a smile on my face even when they annoy the fuck out of me haha
This nigga tryna' get me hooked on game of thrones lmao @GillyBlaze
I don't feel emotions a lot, there's only a few things and people that make me feel alive :)
Such a blessing to see all of these wonderful things manifest, life is treating me good & i'm focused!! #lovelife #metaphysics
Loyalty is priceless If you've found it treat it like your heart - don't just give it to anybody..
I got love for all of my women :)
Haha I'm free bitxhes !! Finally home
Feeling to drop an unheard song featuring SRD on SoundCloud in a few hours its been long overdue! #SRD #YIN&YANGKLAN @Artwizz_SRD
Retweeted by Chaé Kymani SRD
New years eve was a madness. With my nigga RJ #reunion #2014-2015. Big up the rest of SRD that linked up!
Twiends uses the Twitter™ API, displays it's logo & trademarks, and is not endorsed or certified by them. These items remain the property of Twitter.