Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Taufik hdyt
Want to Grow Your
Social Media, Free?
Banyak betul Hidayat cakap .... Macam nenek . Blablabla lalalala ~
Retweeted by Taufik hdyt
best woh ant man ! ant man ni 1 dunia dengan avengers ! marvel !
Kesian akmal, accident harini... langgar peugeot... habis moto aku... tulang ponggong lari 😳
Dalam keseronokan nak sambut raya, janganlah kita lupa, 1USD = RM4.
Retweeted by Taufik hdyt
By Taufik hdyt : Hidayat306 ShafiraAmy dia ni dah mula hilang, aku main coc karang tau la !!! twitter.com/Hidayat306/sta…
Retweeted by Taufik hdyt
Good night nur amy shafira ~ 😴
belanja ? makan ? minom ? ais cream ? magnum ? no hal ! aku payung !!! 😎😘
jumpa? astagfirullah al azim ! maksiat semua ni. aku pon teringin nak angkot2, dating ngn anak dara orang ni, apakan daya, semua ni maksiat~
setia pada yang maha esa 😎
Erm, yela ! sembang kasar2 tu gurau2 je ! aku ni Baik, tak pernah bunuh orang lagi ~
Maaf kan sy , sy busy sgt smpai x boleh reply chat sampai awk terindu :p @Hidayat306
Retweeted by Taufik hdyt
busy doh ! nak chat ngan shafira pon xde masa hahahahha @Hidayat306
Retweeted by Taufik hdyt
busy doh ! nak chat ngan shafira pon xde masa hahahahha @ShafiraAmy
baru balik beraya... woh
sahur semalam xmakan, minum je, pastu berbuka minum air je, sampai la sekarang perut kosong gila! jap lagi baraan! nanti kau habiskan semua!
pagi raya , kepala aku terantok kat armari ... sakit huhuhuhuhuhuhuu!!!!
kakak belikan baju raya , warna pink . tapi saiz M plak ! so, aku bagi abang aku pakai . huhuhuhuuhuuuuhuuu 😒
@Hidayat306 adammm selamat hari rayaa!!. Maaf zahir dan batin!!
Retweeted by Taufik hdyt
@Hidayat306 hahahaha. Haa lebih kurang mcmtu ah. Haha takpe lah adam. Ko banjar, aku bugis. Peh. Haha
Retweeted by Taufik hdyt
@Hidayat306 elly portugis. Mak banjar. Taknak tahu pun pasal banjar banjar ni dam.
Retweeted by Taufik hdyt
@Hidayat306 selamat hari raya! Maaf zahirbatin! πŸ˜…
Retweeted by Taufik hdyt
tido ar esok raya~




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue