Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Create your own wall, sign in free!
secret
866 followers
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
"Bestfriend lebih indah dari couple"
Retweeted by secret
apa2 pon, QPR tetap dihati :(
I lost 1 follower recently and i know who that is thanks to uapp.ly app
Darjat kamu pula akan lebih mulia sekiranya menggunakan ilmu bermanfaat itu demi agama-Nya.
Retweeted by secret
Apabila kamu berilmu, maka darjat kamu juga akan diangkat.
Retweeted by secret
Gunakanlah segala pengetahuan dan ilmu utk kesejahteraan agama Allah. Junjunglah cita2 nabi kita untuk melihat umatnya yang ramai beriman
Retweeted by secret
Menuntut ilmu bukan untuk lulus universiti dan seterusnya menikmati gaji lumayan untuk kesenangan dunia, tetapi tuntutlah ilmu kerana Allah.
Retweeted by secret
"selekeh gila specs iPhone6, android dah sampai blablabla" shut up faggot! pic.twitter.com/Xob7prlbr3
Retweeted by secret
Sebelum tidur baca : 1. Al-fatihah 2. Ayat kursi 3. Surah 3 Qul 4. Mengucap 2 kalimah Syahadah 5. Selawat Selamat Malam 😊😘
Retweeted by secret
wak doyok mention name aku ... haha! tuih la doyok ...
following, following, following to you ... <3
Idk adam nieh. Sewel maybe muehehe
Retweeted by secret
Idk adam nieh. Sewel maybe muehehe
Sometime nak tengok awak senyum jugak
Retweeted by secret
ayat ayat bunga .
Mcm bagus je macam bagus je
ㅤ "Jika diizinkan Allah, aku nak sangat kau jadi milik aku. Milik aku untuk selamanya." ♥ ㅤㅤ ㅤ
Retweeted by secret
Eleh poyo gile adam