Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter followers. Join free!
Twiends is a vibrant community of twitter users waiting to follow you! Sign in for free!
Want More Twitter Followers?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience on twitter. We are a vibrant community of twitter users, and we are waiting to follow you..!
Sign in for free! Not right now
adam
866 followers
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
angan angan jadi impian , impian jadi cita cita ~
Apa app peringatan waktu solat yang korang pakai dan itulah yang terbaik?
Retweeted by adam
see what others cant see
i dont care! i love it i love it !
Q4 2015 . SPM . cam tak caye ar aku dah form 5 !!?
10 Days in North Korea
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
"Cuti tak gi berjalan mane ke?" Uish gila kau tak.kadang2 gi ruang tamu,pstu gi msuk bilik.tak pun gi tandas.tapi paling kerap gi dapur la
Retweeted by adam
The U.S. drone fleet is stretched to 'breaking point': gizmo.do/94arUtC pic.twitter.com/CVNejd6CoA
Retweeted by adam
kek nis pehhh !
"La Tahzan" macam best !
esok isnin ! tidoo maaaaaa !
call domino pizzaaaa yey!
kat rumah aku ngan rio je... laparrrr...
kerna cinta aku tunggu kerna cinta aku rebah melutut hadapan muu~ 😔
apakah aku tak mampu, apakah aku tak layak, mandaki tahta hatimu dan kau jadi permaisuriku... 😶😝
Yi ju hua yi bei zi... Yi sheng qing yi bei jiu... xD
Nak lebam muka jom !
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
"@AwwAqylaaa: Allahuma solli 'ala sayyidina muhammad wa 'ala ali sayyidina Muhammad."
salam maulidur rasul, may Nabi Muhammad always be alive in our hearts and his name always be there on our lips, may Allah grant his syafaah.
Retweeted by adam
Trust Allah , just trust ! (Y)
Retweeted by adam
Today stats: 2 followers, No unfollowers and followed one person via uapp.ly
Tahukah anda? Tahun 2015 kita menyambut 2kali Maulidur Rasul 3/1/15 & 24/12/15. For me this year so special takde pd tahun lain. Subhanallah
Retweeted by adam
Korang tau tak harini harijadi siapa? Kalau tak tahu bawak bawak la mengucap.
Retweeted by adam
Al-fatihah buat mereka yang telah pergi pada 2014. Siapa tahu, mungkin 2015 giliran kita pula.
Retweeted by adam
"Bilal bin Rabah walaupun sebutannya ada yang salah bila dia azan tapi suara dia boleh melepasi tujuh lapisan langit.SubhanaAllah."
Retweeted by adam
Shalat merupakan salah satu pengundang datangnya rezeki dan kehidupan yang dipenuhi keberkahan.
Retweeted by adam
"Ya Allah, sehatkanlah badanku. Ya Allah sehatkanlah pendengaranku. Ya Allah sehatkanlah penglihatanku." [HR Abu Daud]
Retweeted by adam
Tahukah anda? Tahun 2015 kita menyambut 2kali Maulidur Rasul 3/1/15 & 24/12/15. For me this year so special takde pd Tahun lain. Subhanallah
12 Rabiulawal 1436 hijrah . salam maulid rasul.
Today stats: No new followers, One unfollower via uapp.ly
"They say New York never sleeps. They haven't seen Mecca yet" pic.twitter.com/Z9RHTALw2p
Retweeted by adam
Samikna wa’atoqhna (kami dengar dan kami percaya) itu hanya terhadap para nabi bukan pada manusia biasa.
Retweeted by adam
"@IwanHazwann: Pesan pada hati, "Kena selalu beringat aurat yang terbuka di khalayak ramai akan dibakar dalam Neraka Jahannam kelak.""
Retweeted by adam
Today stats: One follower, 2 unfollowers via uapp.ly
Lepak kat padang speedy... roller blade!
Azam 2015 masihi... aku nak apa yang aku nak !
Malam ni lepak t.i. countdown 2015.