Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter followers. Join free!
Arpshrzn
149 followers
Share this on Twitter “Just stumbled across this cool page for Arpshrzn”
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
Berganjak sikit2
Perangai dari dulu sama je macam sial
Sejarah mungkin berulang
Bapak dia ramai lagi apa sial kau nak ws orang
Kau habiskan kerja kau tu dulu pastu baru cari aku k haha
Menyampah sial dengan last seen
Sebab sebab macam nie lah aku tak percayakan kau. Ternyata betul haha
Mengambil masa yang lama untuk maafkan
Senang je ek. Dah buat salah pastu mintak maaf.
Pergi terus jelah. Dah tak kisah
Salah aku jugak sampai dia cari orang lain
Last seen. Perhh lagi tambah menyirap
Ada hari nanti kita jumpa ya tempomes em
Full untuk kedua harinya madafaka
Ke gelang patah dulu
Haa kan cari jugak kawan lama kau tu. Aku dah cakap dah hahahahahahahaha
Dahlah tak ajak, tak bgth lagi hahahaha fvck
Sembang kemarin dah pergi klinik tapi esok baru nak pergi -.-