Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Want to get more twitter followers? Click here to watch our video.
 
Arep©
146 followers
Dah lama lah ek aku tak tweet
Kalau keadaan mengizinkan aku main @amzadboby
Berkawan dengan budak2 nie kena banyak bersabar sikit :3
Macam tak sampai je --'
Eh nak jugak eh? Tapi lambat pulak :p
Dah lama dah bebas. Manada poyo xD @MiekaMiecha
Sorry geng tak dapat lepak malam nie :)
Mana boleh main chop haha entahlah, sekarang dah tak tahu cerita pasal sekolah lagi dhoo. Dah tak amik port. Ecehh haha xp @MiekaMiecha
Haha menyirapkan? Tahulah gila :p @MiekaMiecha
Hahaha mengarutlah ekau nie :3 @MiekaMiecha
Manada marah, saje jelah gurau :) @MiekaMiecha
Jk? Fikir lawak? Hahahaha jk --' @MiekaMiecha
Layan aku macam sial kan? Ok
Jangan tanya kenapa kalau aku dah tak cari kau lagi lepas nie.
Pukul berapa siakk kau nak datang kalau nak tunggu ayen @Ezaiky
Dah lama siakk tak on twitter :3
Tak, lepak rumah jai je @Ezaiky
Pukul 11 aku gerak rumah jai @Ezaiky