Grow Your Twitter Free
Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.  chrome

Arpshrzn

Kepala hotak dia, ada lagi sial twitter aku nie. Dah berhabuk gila babi dah nie 😂
Perangai dari dulu sama je macam sial
Sejarah mungkin berulang
Bapak dia ramai lagi apa sial kau nak ws orang
Kau habiskan kerja kau tu dulu pastu baru cari aku k haha
Menyampah sial dengan last seen
Sebab sebab macam nie lah aku tak percayakan kau. Ternyata betul haha
Mengambil masa yang lama untuk maafkan
Senang je ek. Dah buat salah pastu mintak maaf.
Pergi terus jelah. Dah tak kisah
Salah aku jugak sampai dia cari orang lain
Last seen. Perhh lagi tambah menyirap
Ada hari nanti kita jumpa ya tempomes em
Full untuk kedua harinya madafaka
Ke gelang patah dulu
Haa kan cari jugak kawan lama kau tu. Aku dah cakap dah hahahahahahahaha
Dahlah tak ajak, tak bgth lagi hahahaha fvck
 
Twiends uses the Instagram™ & Twitter™ API's, displays their logo's & trademarks, and is not endorsed or certified by them. These items remain their property.