Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Create your own wall, sign in free!
Arra
time to go to sleep~
Eunhyuukk^°°^ wkwk
Bang hyukiie my heart is just for you whenever I don't know your real name :")
Maybe I will leave but i still loving bang hyukkie~~
Ah~ just wait for bang hyukkie on and I get my hiatus kkk :"(
슈퍼주니어 려욱 _ 아이스버킷챌린지 telly.com/1N40D1U
Retweeted by Arra
Exo on ig Sehun *full with instavid* Tao *full with selca with members* Chanyeol *full with hashtag* Im so done
Retweeted by Arra
Im sorry indonesian fans! I was so nervous i shouted "malaysia" on stage!!! instagram.com/p/sCu6Ghl8KQ/
Retweeted by Arra
Ryeowook too he still cute :)
EUNHYUUUUKKK WHY YOU SO KECE KYAAAHHH ><
The face that gave me nightmares until now 😣😣😣pic.twitter.com/Y7al8vmYpZvmYpZ
Retweeted by Arra
Tau kok kemaren hari kamis. Ngerti kok tapi aku males ketemu sama lu ㅠㅠ.ㅠㅠ
[UPDATE] 140820 Luhan Repost from Lay's weibo: Yo Yo Yo 😁😁pic.twitter.com/Qw7lL0ZKL7KL7
Retweeted by Arra
Tnf! Pls follow this acc 》 yuko_ggappsong yuko_ggappsong thx! ^^ #kpopworld #kpopshoutout #exo #exolinstagram.com/p/r4M86qMBXq/
Gue curiga eunhyuk kepalanya botak -_-
@Arrachaaann B.A.P=Youngjae BTS=Namjoon B1A4=CNU Secret=Jieun A-Pink=Chorong SNSD=Sunny
Retweeted by Arra
RT and i'll guess ur bias in: B.A.P BTS B1A4 Secret A-Pink SNSD Follow me=4ff No RT=No fun
Retweeted by Arra
I don't know who you are. But, thanks and nice to know you c:
Dulu juga jadi sehun sama luhan wkwk. Tapi skrg sudah insaf kalo bisa mau leave rpw aja ㅠ.ㅠ pic.twitter.com/SWvbO0ZlsE
Sayang sih sama dia tapi gimanaa yaa uuhhuuhuhu hmm.-.
Ya ambil positif aja kali ya, pas jd eunji gue dapet couple ciee cieee >.< pic.twitter.com/hsTr5Z1lBO
Bisa dibilang dulu itu gue gasuka banget sama rp mainstream kyk krystal sama naeun. Tapi skrg malah gue jd eunji -_- pic.twitter.com/CCMJvVXAs2
Entahlah, tapi gue suka aja pas jadi dia. Dia itu cantik ya walaupun langka sih ㅠ.ㅠ
Banyak chara yg gue pake pas di rpw. Tapi fav gue tuh Jang Xia >.< pic.twitter.com/KUg8rENouO
Hmm gue jadi pengen curhat nih pas main rp :3
Sudah malam gue harus tidur~ jaljayo bang hyukiie♥
Hidup di dunia fangirl sama kerasnya sama hidup di rpw. Tapi skrg gue lebih milih balik ke dunia fangirl aja~
Harus hijrah bro~ umur gue tambah berkurang tiap detiknya. Wlpn gue masih labil tapi gue berusaha untuk keluar~
Jujur aja gue bosen, gue terlalu pea di dunia itu tapi ga sama didunia gue sendiri. Terlalu tertutup, terlalu memilih, gabisa gini terus~
Menjadi orang lain dalam waktu yang lama :(
Entahlah rasanya nyaman aja jadi mereka :)
Chara fav gue itu pas jadi Jang Xia sama Eunji~.~
Bukan pecundang bukan pula penakut hanya saja aku tidak tahu harus berbicara apa :c
Park Hyeongseop: Jiyong hyung Happy Birthday 🐉👑🎈🎂🎤#happy#birthday##GDthday #@xxxibgdrgnxxibpic.twitter.com/GcTva4yIWqcTva4yIWq
Retweeted by Arra
"yginstagram: [UPDATED] G-Dragon's birthday in Japan. (via @tetsuyanishimura) pic.twitter.com/eRsl8kwxfC"
Kata mama harus rajin belajar biar bisa dapet peringkat terus kan katanya mau masuk kuliah di itb harus nilai gede dong~ Amiinnn :)
Mulai besok sudah ada pelajaran fisika, mtk, kimia dalam satu hari. Ya, jadi mungkin mau belajar dulu~
Eunhyuk is not my bias. But i love this photo much♥♥ pic.twitter.com/gO1ooi651I
Apaadah ngetag gambar absurd yang kaga ada hubungannya sama eunhyuk-eunji -_-
I just curious, srsly. If you won't it's okay it's love /eh -_-
Oh yeah~ from we met until we still together today i don't know your name
I know you can't read my prev tweet. I'm really sorry. We're still young and my heart is just to luhan ㅠ.ㅠ
OMG?! I MISS U TOO BANG HYUKKIE BUT I AM TRYING TO LEAVE RPW ㅠ.ㅠ W/O YOUR PERMISSION :( SORRY
Who....did.....this....edit.... Goodbye. It was nice knowing you all... o<-< pic.twitter.com/Zh2ZRDzJJ0
Retweeted by Arra
I can see suho's abs ㅠ.ㅠ "Exofanbase: Guys, here's a clearer version of topless Kai and Suho.... ㅠㅠ cr.Soting -osh pic.twitter.com/g4M4QVlCxk"
Lay: What is your ideal type? Is it girls with long hair and fair skin? Suho: just like Luhan wearing the wig cr.比鹿八岁小七岁
Retweeted by Arra