Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
mira
Want to Grow Your
Social Media, Free?
merenung ke luar jendela. bayu pagi meniup lembut. ada awek duduk sebelah. berdegup degup jantungku.… instagram.com/p/5hOV82I1hm/
pale dia brock lesnar fight undertaker
raya keempat dik dik sekalian. duit raya sikit je dpt hm #vsco #vscocam #nafsupeluru #borakponginstagram.com/p/5V-tuUo1h3/
fllw titew balik bang @ZaimZulfaqqar
mak bapak kau hantar kau pergi belajar. kau pulak blh selamba lepak dgn jantan lain time terawih. pandai ambil kesempatan eh tino. stud puo.
thnk you for the gift sayang!
pebenda sia sujud dkt sejadah sampai melekat print dkt muka hahahaha😂😂
Ayat menganjing paling win abad ini.
Retweeted by mira
bukak mmnt nmpk "thnk you biey" thnks sbb belikan bla bla" bosan bodo. org lain ada bf/gf pun tkde mcm kau. ye yelah kau haih
maaflah aku nk ckp ni. trend apa eh yg laki pakai baju besar2 yg perempuan pakai baju singkat2. nk hipster pun agak2lah. nate tol
Having a boyfriend or girlfriend who is also your best friend is the greatest thing in the world.
Retweeted by mira
pagi2 buta dh ada fogging alahai
"jgn pedulikan kata2 org lain. asalkan kita bahagia" apa salahnya kata2 yg baik kita dgr, yg jahat tu… instagram.com/p/4WXST6o1lk/
Ibu cakap "Apa yang dah ada depan mata ubah sampai jadi baik, bukan tinggal and cari yang lagi baik" 😊 so inspiring!
Retweeted by mira
perempuan yg high demand ni igt laki suka?
Ketika Zulaikha kejar cinta Yusuf Makin jauh Yusuf darinya Ketika Zulaikha mengejar cinta Allah Allah datangkan Yusuf kepadanya Nampak?
Retweeted by mira
selamat hari bapa, abah. otaii masih berbisa hahaha instagram.com/p/4MamwfI1mB/
This is how you arrest a white man who shot 9 people, and this is how you arrest a black man for selling cigarettes
Retweeted by mira
Gaduh lah besar mana dengan dia kalau dah sayang dia akan cari kau balik.
Retweeted by mira
Sayang, Be mine, my babe, my headache, my love, my smile, my last, my wrong, my right, my sweetheart, my pain, my happiness, my everything.
Retweeted by mira
aku taknak hilang kau , aku taknak . aku nak kau ada dengan aku sampai bila bila. boleh tak weh?
Retweeted by mira
doraemon lagi comel. dahlah comel pastu blh tlg hm rt"@mereputlahkau: kalau nak jadi gemuk tapi nak orang sayang , jadilah KUCING ."
Semoga student poli Ungku Omar ni selamat dan harap kapal ni dapat djumpai
Retweeted by mira
Doakan junior abg selamat bersama kru yg lain. #PoliUngkuOmar
Retweeted by mira




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue