Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Create your own wall, sign in free!
mirahmka
1,316 followers
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
bttr tkyh maafkan pun tkpe en. haa memandai a kau
susah nk maafkan
i will never forgive you
shes everyhing
kalau usaha ada in sha allah dpt kot @cwhsyazana
sebulan tk setadi blh dpt A tk? @cwhsyazana
Eh kau contact aku balik ? Wahh, macam terdesak cari aku je wey. Masa senang perghh macam sampah sia layan aku. Good job 👏👏
Retweeted by mirahmka
exam dh jawab? harhar @cwhsyazana
aku tk ckp cmtu. aku tweet balik apa org tweet @harithhazwan2
diam a syaitonirrajim aa dik @irdeenaathirah
siapa relay dgn kau gntle kesian aku tgk org tu
nnti kawen nk main piano nanyi lagu all of me dpn bini haha
"tkde exam mcm mana nk buktikan diri tu pandai" wkwkwk
hai wlcm to the schll @cwhsyazana
harap sgt kau tegur aku dkt tuisyen. sbgai kawan
stalk stalk hampeh. sakitnya alahai
watlek nel. konfem org tk berani dkt dgn dia sbb ego
harap sgt relay kau skrg sampai "bebila" lmao
pape pun gdluck a. tk semua cinta kekal. baik ko cinta allah ada gak fadilatnya hadoii
haihhh rasa nk aje aku langgo
gntle kau kawan yg paling menyakitkan syg
harapkan comel perangai pun kena lah comel
senarnya nk sgt tgk kau kena tinggal
tk blh blaa a. tahu tahu kau dh ada org lain haha