Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Want to Grow Your
Social Media, Free?
gembira dh nk habis sem. sengsara final exam. πŸ’πŸ’
I miss being a little kid with no stress, worries, or care in the world.
Retweeted by ehem
kata budak hipster. pakai smar2. tpi bau badan tu biarlah wangi musibat aduh
happiness is when the hardest questn math you can solved it by yourself. olek olek
Untung lelaki ni dapat perempuan macam tu. Aku rasa susah dah nak jumpa perempuan macam ni. Goals makin mengarut.
Retweeted by ehem
"Malu sebenarnya bila orang kata kita ni baik." "Sedangkan Allah tahu diri kita macam mana."
Retweeted by ehem
gmbr lama wei. long long time ago olek olek hahahaha #vsco #vscocam #igersmalaysia #nafsupeluru…
"ada sebab kenapa nabi cakap 'kalau marah, diam'. nabi taknak kita lukakan hati org lain. lidah org marah ni setajam pisau. jd, bersabarlah"
Retweeted by ehem
jgn ckp "puberty done right" bagailah kalau kau bandingkan muka budak dgn muka skrg yg"makeup"πŸ’πŸ’πŸ’
tu yg hujung tu yg tudung hijau tu yg comel tu yg ayu tu yg tu aaa haa tu lah. cuma nk ckp kawe rindu…
tgk mmnt wc updte mereput. tgk twitter tweet mereput. hang pi jelah jejalan mana2. tadak guna punya budak
"Mak saya cakap dia berkenan dengan awak." -Every girl's dream to hear this from her bakal suami, I swear. Parents' blessing is everythingπŸ˜†
Retweeted by ehem
bro, if she asks you a question, it's better to tell her the true. chances are, she's asking you because she already knows the answer.
Retweeted by ehem
kalau korg perasan. blkg tu ada org kan? sumpah aku tk kenal diorg. ayookkk #vsco #vscocam…
apa benda sia tiap2 hari tweet kpop. aku unfllw jelah eh
Adik beradik kita; Kadangnya menjengkelkan. Namun tingginya kasih cinta mereka kepada kita hanya Tuhan tahu hebatnya!
Retweeted by ehem
yg lelaki kau tkyhlah tweet siapa tk cukur kening geng kau. pale bana kau ada ke laki yg cukup kening?
Orang perempuan ni tak ada hari yang dia tak bercakap. Hari2 mesti nak cakap. Tapi bila dia taknak bercakap, mungkin kau yang salah cakap.
Retweeted by ehem
gadis melayu terakhir 😍😍�
Bro, aku nak bagitau ni. Ha? Apa dia? " Biar la jarang jumpa asalkan doa berterusan sampai bila bila πŸ’• " 😊😊😊😊
Retweeted by ehem

Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.