Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Anna Jackson
Think I received a Black Friday email from pretty much every company I've ever bought something from in my life ffs.
Retweeted by Anna Jackson
Sending out lot's of love, good vibes and gentle hugs to @CarrieGrant1 - feel more human soon love! <3 xx
Been listening to this fantastic EP from @annajacksonhere the last couple of days, I fookin' luv it!
Retweeted by Anna Jackson
PICTURES: Woman from #Falmouth knits woolly tank tops for chilly rescue chickens: #Cornwall
Retweeted by Anna Jackson
whoa, i forgot i did all that! haha. hugs!!! 😘…m
MY NEW EP IS OUT NOW!! Find it on itunes, amazon, spotify and on CD from my online store!…
Retweeted by Anna Jackson
Thought i listened to this properly. Obviously not. Some killer relatable lyrics in this EP. Check out @MillieMande…
Sooo, i come out of my little sick week. I get the house to myself for the day & night. And im already bored. there really is no pleasing me
Could she get any closer?! She's fully absorbing every second of me being on rest. Im still bored outta my brains though #cats #catsofinstagram #hugs #snuggles #igcats #blackcat #jj #igers
Bored outta my brains on "bed rest" but feeling slightly more sane than yesterday, my back is still F****d up but the pain meds make me not care too much πŸ™„πŸ‘½πŸ˜‚ - finally slept properly all night and extra after 2 months of trying to fight this god awful insomnia. Hopefully it's gonna right itself.
πŸ˜‘πŸ˜‘πŸ˜‘πŸ˜‘πŸ–•πŸ» #insomnia #currentmood #sleep
Pretty muuuuuuch πŸ–•πŸ»πŸ˜‚πŸ–•πŸ» - #instamood #mood #igers #instagood
πŸ˜·πŸ˜³πŸ˜‘πŸ˜‰πŸ˜πŸ–•πŸ»πŸ˜‚πŸ˜»πŸ˜ŽπŸ˜πŸ˜·πŸ˜°πŸ˜΄πŸ’€ #instamood #instagood #igers
On air @BBCCornwall next: Queer Jane, V.O.I.D. @annajacksonhere, Parapet, Borders and The Pumped Up Kids.
Retweeted by Anna Jackson
"..this world needs more love to cover up the despicable hate that's bringing us all to our knees." #Paris…
Getting ready for this weekend's #BBCIntroducing and it's gonna be a good'un! Join @davidwhiteshow @BBCCornwall 8 on Saturday, 103.9 & 95.2
Retweeted by Anna Jackson
"The city of lights went dark today, so the rest of the world lit up for them" #PrayForParis
Retweeted by Anna Jackson
Emotional, ranty, kinda bitchy, kinda sulky, fuzzy head, can't think straight, floaty, really annoying, achey, sadsies, hazy wazy woo. Whyyyyy must crohns inflict you with all this other crap too. I haven't slept in sooooooo looooooong. Seriously over myself πŸ˜‚. Quite fine with anyone just knocking
Haven't slept right in days. Get home and the next doors dog wants to sing the songs of its people all day. Will I ever sleep!? 😩😴😴😩
The face of someone who has spent most of the day procrastinating and then realising she's late.....yet still stops and takes a selfie to post about procrastinating and lateness πŸ˜πŸ˜‚πŸ˜ #me #late #oops #stupidbrain #igdaily #instagood #instamood #procrastinating #responsible #itscold #shopping #getam
Current Mood πŸ˜‘πŸ™„πŸ˜΄ - - - - #currentmood #instamood #me #today #mood #instagood #igdaily
Fam, what planet am I on.
Retweeted by Anna Jackson
RT and watch Millie Manders "Teddy" Official Video!!!!
Retweeted by Anna Jackson
πŸ˜†πŸ˜ #laugh #igers #instamood
Current Mood πŸ™„πŸ–•πŸ» --------------------------------------- #currentmood #instamood #johnnycash #flipthebird #middlefinger #fuckyou #igers #instagood
Can we have a moment of silence? 'Cause this is the best thing i have heard the whole damn year @ConorMaynard…
New video #Teddy is out on MONDAY 9th NOV!! Here's a sneaky peak...
Retweeted by Anna Jackson
I was woken up in the early hours feeling like I'd been repeatedly punched in the stomach (that can happen once in a while) and was desperate to go back to bed by 9am, but I had 2 deliveries to wait for. By 2pm everything had arrived and by 3pm I thought I'd watch a movie to stay awake. 😳 literally
We will remember this as the day Twitter went quiet. #RIPFavorites #LikeButton
Retweeted by Anna Jackson

Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.