Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your social media. Join free!
Twiends helps you to connect with new people on Twitter. Sign in for free!
Want To Grow Your Twitter?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience online. We are a vibrant community of Twitter users, and we are waiting to connect with you..!
Sign in for free! Not right now
A G
Ridin with my young thugger. πŸ‘ŒοΏ½#singlemomopic.twitter.com/DfXaSo8jNGNG
β€œ@ThingsAKidSaid: When you realize you've had one to many 😭�vine.co/v/OWxBJdxaaJVBy” β€’ thi@AnnaGraftonon when she fell at SkyBar πŸ˜‚πŸ˜­πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜­πŸ˜­
Retweeted by A G
For real tho, I really was rooting for those Kentucky kids to have a perfect season, but these boys will be remembered as legends. βœŠπŸ€
😯 Kentucky and Wisconsin...pic.twitter.com/PoW5e9mKRii
Me watching this Kentucky game pic.twitter.com/SIcfIfoXzu
😨😱😱😱😱
I want Kentucky to go 40-0 but aye, always rooting for the underdog. This game 😧
Lmaooooooo... The Kentucky player's groupies already looking up the Wisconsin roster so they can get it in tonight. πŸ˜©πŸ˜«πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Aye but @cadilac_34 might get his puppy stolen tho. 😍�pic.twitter.com/eX7FRdNUxPxP
Thinking about going to Atlanta real quick just to eat some Vortex πŸ˜›
Yall hoes calling yourselves trap queens and don't even know what a zip is.
i swear, girls have the great wall of china around their heart because of that one fuck boy
Be thankful for the struggles you go through. They make you stronger, wiser & humble. Don't let them break you. Let them make you.
Pool daze πŸ˜ŽπŸ’‹βœŒpic.twitter.com/oU7ZmmXTiOiO
Turning up with my boy @DJ_QMONEY πŸ˜βœŒοΈβ˜€οΈ Come to the pool party ✊pic.twitter.com/TOvJ5udvh66
She started with an A-cup, put some D's on it & I'm the shit, should have febreeze on me 😏pic.twitter.com/ZNYowNXqLkk
POOL DAY!!!! πŸ˜ŽβœŒοΈβ˜€οΈ who's tryna come? 😏
We should just get drunk and πŸ™‰pic.twitter.com/LlkLLaDyXss
For bitches that don't really do shit, I swear y'all be doing the most
wayyyy up πŸ‘Œ
These dudes think they slick as baby oil don't they @AnnaGrafton ? πŸ˜‚πŸ˜‚
Retweeted by A G
Just left to take a makeup exam and forgot all my notes. Fml.
You'll miss her when she's gone πŸ’ƒpic.twitter.com/ICiVuMVnGOO
β€œ@AnUglyNigga: Beautiful day to cheat on my girl and drink her tears for more energy to cheat” πŸ˜©πŸ˜«πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜­πŸ˜­
Women can be just as sexual as men without fucking everybody
Retweeted by A G
Blue skies blues skies, I see you with my red eyes
She got cat eyes, 9 lives...
You ain't play your cards right, you had the Ace of Clubs ♣️ pic.twitter.com/Fx4hAtJFif
β€œ@MilynJensen_: 😭😭 R@MsMyaGaG R@JORDYHiGHROLLERER: when he introduce you to his friend you already fuckepic.twitter.com/iRV9BSNoiOiO” deadπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Text the person that's been trying to chill and you been curving and say "let's chill" then when they say ok say "APRIL FOOLS!" πŸ˜‚πŸ˜‚βœŒοΈ
Retweeted by A G
β€œ@RocWard4: @AnnaGrafton hmmmmmmmm... Idk about that young lady..” No faith in me smh πŸ˜”
Just let me pick it out! @RocWard4 πŸ˜‰
Ladies remember ☝️Putting down another women doesn't make you look cool, uplifting another women does πŸ˜‰
Retweeted by A G
Bout to see what Florida is bout today βœŒοΈβ˜€οΈ pic.twitter.com/jS3c45W11n
I'm just saying, you could do better.
I think I'll skip class and go home to get my headphones.
Twitter needs a "why you lying " button.
It doesn’t matter if it’s a relationship, a lifestyle, or a job. If it doesn’t make you happy let it go.
McDowell Mountain Music Festival Show End. East Coast here we come. See ya real soon in Columbia SC.
Retweeted by A G
Reunited w/ @AnnaGrafton 😁😍 doing what we do best. Eating lolπŸ΄πŸ—πŸ€πŸΉ
Retweeted by A G
β€œ@WorIdStarVideos: i'm so confused bruh pic.twitter.com/7egjYK4YBV” LMAO! New Orleans. Smh