Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
anna
Worst thing is watching someone you care about slowly change
Retweeted by anna
i like those people you can joke around with and have so much fun with and then have a deep conversation with and it’s not weird at all
Retweeted by anna
never thought i would say this...you're right...WE NEED A LOOOOONG COMMERCIAL BREAK FOR RECOVERY FROM #TEENWOLF twitter.com/MTVteenwolf/st…
Retweeted by anna
Lydia, LET HIM GO WITH YOU 💖�#TeenWolflf
Retweeted by anna
I need a commercial break to recover from this tbh #TeenWolf
Retweeted by anna
relationships r gross why everyone wanna be in one
Just don't understand some people
Retweeted by anna
my goal in life is to become black widow
it is 3am and im watching that so suite life of hannah montana. this is the life
*is still scared the world is gonna end in 2012*
Retweeted by anna
If Frank Ocean doesn't drop his album I'm going to hunt him down and ask him why he's hurting me like this
Retweeted by anna
Did Kim kardashian put mass ad on her baby.....
#GrowingUpWithSisters saying you'll tell ur parents all the bad things they've done if they don't cooperate your way
Retweeted by anna
WHY WONT MY LEG STOP BLEEDING
#GrowingUpWithSiblings when someone picks on ur lil brother/sister and you turn into a protective parent because only u can pick on them
Retweeted by anna
*texts back 3 weeks later* sorry i fell asleep
Retweeted by anna
Don't forget who you used to be
Retweeted by anna
Why does my butt hurt
So glad to be done with school forever!
#GrowingUpSpoiled when your mom says you're grounded but you know damn well you're going to be going out the next day
Retweeted by anna
Mountain Dew is for people who listen to Eminem and play Call of Duty
Retweeted by anna
should i get a boyfriend guys y/n. im in the shop and there's one standing there. im carrying my fishing net. im about to make the move
Retweeted by anna
if you can't accept people for who they are and you live with hate in your heart, I truly feel sorry for you
Retweeted by anna
Why they look like SpongeBob and Patrick when they had to steal fur from Sandy while she was hibernating
Retweeted by anna
I just want to move to San Francisco
Retweeted by anna
I want to eat everything
I want food
people are talking about #GrowingUpBlack and #GrowingUpWhite but what about #GrowingUpYellow? minions have to tell their story too
Retweeted by anna
We live in a world where nice people are taken advantage of and then they blame themselves while the bad guy runs free without any guilt.
Retweeted by anna
What is this snapchat update
this life shit is getting really annoying
Retweeted by anna
If you're looking for love just know that love don't live here anymore
Retweeted by anna
Why is everyone soooooo annoying
YES everyone it is 100 degrees pls keep posting pictures with the degree filter on your snapchat to remind us that it is indeed 100 degrees
yall idk but cailou glo'd the fuck up
Retweeted by anna




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue