Grow Your Twitter Free
Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.  chrome

Annisa Listyantari

#mixandmatch#ikon @iKON_Global #ygnewboy#be#i
udah bukan fans nya CJR tapi sekarang jadi fans nya exo dah dari dulu sih.....
Semoga yg lain sehat "@vinagus: Coco kangen tiffany ya.. Kok cepet bgt nyusulinnya :'( , cc : @Anissa_lucu"
Check out this new game I'm playing on FB! Guess The Movie. It's so addictive! #game #loveit bit.ly/19vlg7n
Don’t miss the 20% discount offer available at bit.ly/1cI1bdW, promo code FOFF20
#iNeedObatBatuk •Ћα•Ћα•Ћα•Ћα• ╭(′▽`)╯ trendinge ngilani kata @vinagus
اَللّهُ in my herart
Dibajak terus sama adekku tersayang @Anissa_lucu •Ћα•Ћα•Ћα•Ћα• ╭(′▽`)╯
Retweeted by Annisa Listyantari
Ternyata ahnaf dah ada yg punya sakit ya اَللّهُ ♥ ku ini tolong bantu aku menjalani semua ini ( ~ _ ~ ) (")(") äмiπ
Sakit perutt (⌣́ ̯⌣̀ƪ)
KIM BUM,LEE MIN HO,DLL gw kangen kalian di BBF ( 。⌒_⌒。)
Bentar deh HBD ya buat @LarisaNL yg lagi saingan sama @neshac untuk dapetin MUH ROFIQ ​​​​​​​ƗƗɑƗƗɑƗƗɑɑɑ....(ړײ)
Good night semua nya i love you ​​​​Мΰäђ .:*¨..:*•. Мΰªäħђн ..:*•.‧::‧
#factDanesti kamarnya ijo' tua,hpnya nokia asha!!,angka kebanggaannya dia 101 karna itu nomer absennya dia sm pacarnya!!
Retweeted by Annisa Listyantari
hi tolong folow back aku dong pliss @iinkkeShella_20
 
Twiends uses the Instagram™ & Twitter™ API's, displays their logo's & trademarks, and is not endorsed or certified by them. These items remain their property.