Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter followers. Join free!
Twiends is a vibrant community of twitter users waiting to follow you! Sign in for free!
Want More Twitter Followers?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience on twitter. We are a vibrant community of twitter users, and we are waiting to follow you..!
Sign in for free! Not right now
C E M O N G
346 followers
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
one person followed me and 2 people unfollowed me // automatically checked by fllwrs.com
2 people followed me and 3 people unfollowed me // automatically checked by fllwrs.com
Kalo diri dibiasain bohong ya gitu, apa-apa dibohongin, bahkan diri sendiri dibohongin #StatusBBM
Retweeted by C E M O N G
Kumpul2 di rumah teh hana met milad teh  pic.twitter.com/rcjrvQ0tMo
Males keluar, sanap tengab :&
Selamat tgl 25 ke 23 kesayangan aku @FaridFMC lafyumore beb {}♥♥
Creambath sendokir aja dah diruma haha ga kepikiran ke salon lagi pengangguran begini mah wkwk
Banyak yg ultah hari ini kakaknya pacar nih > pic.twitter.com/RUFg4AtxSx
Senam pagi lagunya goyang dumang sama klepek klepek hahaha😆😆🙈
Seneng banget kalo rambut halus dan wangi. 👧❤👑🎀
Retweeted by C E M O N G
Karena siapapun yang sekarang sedang bersamamu adalah orang yang memang pantas mendampingimu, orang yang kamu pilih.
Retweeted by C E M O N G
Kamu, sehat? Waras? Kok tumben peduli sama perasaan aku. :)
Retweeted by C E M O N G
2 rokaat dulu yuk gaes :D mumpung belom kesiangan hihi
Happy anniversary rid 23 bln & happy birthday fuad 19 th @>--({})*gift*<=-P
2 people followed me // automatically checked by fllwrs.com
Lanjut bobo ah hoam (=| gudnight
Baru nongol doi -__- eh eugnya ketiduran siaaal! pic.twitter.com/TAQHPmU7s4