Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter followers. Join free!
Twiends is a vibrant community of twitter users waiting to follow you! Sign in for free!
Want More Twitter Followers?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience on twitter. We are a vibrant community of twitter users, and we are waiting to follow you..!
Sign in for free! Not right now
Andrea Russett
this is an odd selfie. hi.
  3h
A few days late but HAPPY SPRING! I WET MY PLANTS!
  4h
The perfect representation of our friendship. Also a screenshot from my new vlog! Yep, TWO VLOGS IN ONE WEEEEEEK! Click the link in my bio to watch it :)
spent another day at the beach. I promise I occasionally do productive things with my day, just not today. Lol I did vlog it though! So be on the look out for that :) if you haven't seen my latest beach vlog just click the link in my bio to watch!
If this super shitty screen shot doesn't make you wanna watch the new beach vlog I just uploaded... Well then idk what will! No but seriously. I actually vlogged. At the beach. I know, greatness. Click the link in my bio to check it out 🌞
LA has some beautiful sunsets
Andrea is shady as fuck!!'
And here we have it, I decided to recreate a magazine cover that I have! 👅 Lol, colored pencils, acrylic, water color, and pens. The one tooth is actually silver, but the flash makes it look just white. Ps- just artwork, HUGS NOT DRUGS 😉
Spent 4 hours in the art studio painting my life away. I'm a happy little creative mess. Also, can we appreciate my new favorite necklace from @themjewelers? I'll post a better picture soon.
dancin on the roof top
No I did not hand my phone to Arden and tell her to take pics of me wandering around a flower shop. Yea I did. I did.
WOOO FREE STUFF! Haha Im doing a giveaway for these iPhone5 & 5S cases! All you've got to do is repost this photo, tag me in the picture and description and use the hashtag #AndreasGiveaway! Ends March 28, 2015 !
HEY!!! I uploaded a brand new YouTube video in which I invade an animal shelter and release my inner crazy dog lady. Click the link in my bio and comment if you're #TeamDog or #TeamCat!
u can b mine but ill nevr b urs
im gonna print this out and hang it on my wall pic.twitter.com/rQ3dPkj6IF
Had lunch with this beauty :) So awesome catching up!! ... And eating way too much bread hahaha. pic.twitter.com/Clj77HzFYL