Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Ana Raffali
singing singers music 366,060 followers
Terima kasih @pearl_haya utk shawl & baju kurung yg sweet sgt & @HeelsofHera Lovely in Stardust yg cukup selesa. <3 pic.twitter.com/PqaWQdM8iD
#PrayForMalaysia di Dataran Merdeka mlm ini, pohon kesejahteraan & jauhi kemungkaran. Redha dgn musibah sesungguhnya ia menguatkan iman kami
Retweeted by Ana Raffali
Lagu raya sekarang, percayalah, dalam 20-30 tahun akan datang, akan jadi lagu raya dulu-dulu yg penuh memori untuk anak-cucu kita jugak.
Watching #luxetv on @HyppTV | There's a lot of rich people out there, it's too bad that there's more poor people in the world though. :(
Kerja kerja kerja!
@iiumtheatreclub Perubahan harga tiket Festival Teater Anak TFTN. Makin murah tu, kalau nak sumbang lebih lagi baguih pic.twitter.com/hhpVqt70WI
Retweeted by Ana Raffali
Kenangan manis waktu abang2 ajar main perang2 pakai getah sayur & kertas koyak dari buku latihan sekolah. @_Acat_ @saddiqraffali @mkabmr
. @papaskizo Madu dan kurma banyak khasiat, ada disebut dlm Quran, lemon ada vit c. Semuanya semulajadi. Takde nama bahan kimia pelik2. ;)
Mestilah lagi sedap air honey lemon yang dibuat dan dimasukkan dalam peti sejuk oleh #kawankarib khas utk kiterrr. #buatbekal
Harus makan kurma kemudian minum air honey lemon sejuk ikut turutan. Kalau blend sekali, kurang permainannya pada lidah. #random
Hari yang baik untuk merapatkan lagi tali persahabatan & persaudaraan sesama kita. Rasa syukur inipun satu nikmat. #behappy ;)
Album SOG - BAHTERA dah boleh dengar kat Tonton Music. Tapi hanya 3 hari je tau. Linknya kat sini - tontonmusic.com.my/#/app/album/20…
Retweeted by Ana Raffali
pearlhaya.com ~ a fresh new look Follow us on Instagram : pearlhayagallery Feel It! Wear It! Love It! pic.twitter.com/QKzVp269oA
Retweeted by Ana Raffali
Thank you, Boss @abouttheletterA for making us the most delicious Teppanyaki dinner ever! #luckyimarriedmybestfriend <3
#nowwatching Tonight You Belong to Me (Cover) - Me and my 4 y.o. | this is so adorable! <3 youtu.be/Bpu0TIXzI1w
You can be perfectly correct on something, but still be completely wrong in how you explain it.
Vera Thomas, 1938: Let us ... try to develop a liking for reading; the love of literature will eventually take care of itself.
Retweeted by Ana Raffali
Wouldn't it be lovely, to wake up tomorrow and find out that the word WAR is no longer within the world's dictionary? #nicedream