Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Create your own wall, sign in free!
Ana Raffali
Are you interested in playing fun games and conducting storytelling sessions with kids? If you answered 'yes’,... fb.me/3IZVt0yB7
Retweeted by Ana Raffali
@liyanafizi: What is 'manja' in English?” Affectionate, spoiled, touchy-feely, friendly, (no direct equivalent so far that I know)
Tahniah! “@pearl_haya: Salam #PHFans, Dengan sukacitanya kami ingin mengumumkan pemenang-pemenang Top 5 Contest… instagram.com/p/sZ9k_Wytxw/
Salam Fanz, Dapatkan koleksi terbaru yang sentiasa dinantikan setiap minggu & kini ianya boleh… instagram.com/p/sbrSvcyt-A/
Retweeted by Ana Raffali
Salam #PHFans, Anda rindukan booth kami? Rindu tudung kami? Okey... apa kata hilangkan rindu anda… instagram.com/p/seMXOsytz-/
Retweeted by Ana Raffali
Ooo. Esok dah malam pembukaan teater #NeoRomantik rupanya. Ayuh beb! Meriahkan suasana & bantu gua hebahkan. Sila RT pic.twitter.com/kUoamL119L
Retweeted by Ana Raffali
Selamat pagi semua! Album "BAHTERA" sudah boleh dimuat turun melalui iTunes smarturl.it/SOG-BAHTERA
Retweeted by Ana Raffali
Terima kasih buat yg sudi mendapatkan buku #24minggu & singgah berjumpa dgn saya di booth #IndieKe di #PestaBukuSelangor tadi. Syg korg! <3
@anaraffali said : "Kadang-kadang Kita terlalu kecewa Untuk menyusun kata Penenang… instagram.com/p/sW4LB2EujO/
Retweeted by Ana Raffali
"Fuiyooooo rare nya!" @anaraffali selepas tiga tahun ya tiga tahun! haha terima kasih! :D pic.twitter.com/Qk2Ex87ROs
Retweeted by Ana Raffali
Terharu sangat bila ditemukan dgn cd album pertama sy, Ketika Aku Kecil. Terima kasih @AshraffMokhtar sudi singgah di SACC dgn membawa senaskah kenangan manis. ;) #indieke
Mohon @anaraffali RT tweet ni. Moh semua datang #IndieKe woi! Ikhlas, Abam Cashier yang kacak :) pic.twitter.com/5PujedDp6i
Retweeted by Ana Raffali
Masih di Pesta Buku Selangor @ SACC Mall. ;) pic.twitter.com/HP2OP2pKug
1.30PM. KAK FAZLEENA N LASYKAR. Kepada semua peminat kak @fazleenaH boleh datang serbu Dataran Underground ok! #INF14
Retweeted by Ana Raffali
Menyambut hari merdeka dgn menghayati hikmah kita dilahirkan & dibesarkan di bumi bertuah Malaysia. Pasti rasa syukur menebal dlm jiwa. ;)
Hari ini, sesiapa yang mahu berjumpa dengan @anaraffali, beliau di Pesta Buku Selangor, booth @indieke pic.twitter.com/0elT8bVclK
Retweeted by Ana Raffali
Pearl Haya fun loving time! @pearl_haya Sec 7 Shah Alam pic.twitter.com/Ker6muMKSZ
Di #Tarakuchacha nama gerai kami SEMUA SERINGGIT. Kami jual baju bundle. Ini bukan gurauan. Tak percaya? Datang @RumahTiti SE.KA.RANG. ;) RT
Retweeted by Ana Raffali
Malaysia kita istimewa, kaya dgn berbagai2 budaya yg diterjemahkan kpd lokasi2 pelancongan yg sukar didapati di negara lain. #visitmalaysia
Thanks im4u for the feature! Go follow them on instagram and tune in to 107.9 (radio) for awesome… instagram.com/p/sSF9SZyLJr/
Retweeted by Ana Raffali
Kepada yang berminat untuk menonton teater #NeoRomantik. Gandingan @aisyahasnaa dan @aloyparadoks. Terus saja whatsapp 017-2455448.
Retweeted by Ana Raffali
@Factx9: ...those who don't socialize much aren't actually antisocial...no tolerance for drama and fake people.” It's called unsociable.
Mlm ni jam 9.30, sy akan bersiaran di Bernama TV (Astro 502 HyppTV 410) dlm 1001 Destinasi; Malaysiaku. Inspirasi percutian yg best! ;)
Jom kita berjumpa & berbual di #PestaBukuSelangor 31 Ogos jam 3 ptg, insyaAllah. ;) #merdeka #indieke pic.twitter.com/oOasxccAnu
Merabakkan purse yang sedia terabak. Heheh. Just buy three more poetry books from @selutbooks <3 #CintaFatale #Epitaf #24Minggu
Retweeted by Ana Raffali
#24minggu kinda nice. Read few pages and some of 'em really hit me.
Retweeted by Ana Raffali
Pretty simple but cute ! Grab your Limited edition #HayaMoon shawl at pearlhaya.com now ! Easy… instagram.com/p/sMPcdkSt1M/
Retweeted by Ana Raffali
Salam #PHFans, Tahukan anda Pearl Haya menghasilkan koleksi tudung yang berlainan setiap… instagram.com/p/sO5-Viyt1j/
Retweeted by Ana Raffali
Jangan lupa saksikan sy esok di Safiyyah Tv9 bersama Sunsilk. ;)
Terima kasih @pearl_haya utk shawl & baju kurung yg sweet sgt & @HeelsofHera Lovely in Stardust yg cukup selesa. <3 pic.twitter.com/PqaWQdM8iD
#PrayForMalaysia di Dataran Merdeka mlm ini, pohon kesejahteraan & jauhi kemungkaran. Redha dgn musibah sesungguhnya ia menguatkan iman kami
Retweeted by Ana Raffali
Lagu raya sekarang, percayalah, dalam 20-30 tahun akan datang, akan jadi lagu raya dulu-dulu yg penuh memori untuk anak-cucu kita jugak.
Watching #luxetv on @HyppTV | There's a lot of rich people out there, it's too bad that there's more poor people in the world though. :(
Kerja kerja kerja!
@iiumtheatreclub Perubahan harga tiket Festival Teater Anak TFTN. Makin murah tu, kalau nak sumbang lebih lagi baguih pic.twitter.com/hhpVqt70WI
Retweeted by Ana Raffali
Kenangan manis waktu abang2 ajar main perang2 pakai getah sayur & kertas koyak dari buku latihan sekolah. @_Acat_ @saddiqraffali @mkabmr
. @papaskizo Madu dan kurma banyak khasiat, ada disebut dlm Quran, lemon ada vit c. Semuanya semulajadi. Takde nama bahan kimia pelik2. ;)