Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Create your own wall, sign in free!
SaDo Girl
321 followers
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
Perempuan cepat menangis, cepat terasa, cepat merajuk, cepat cemburu bukan sebab mengada. Tapi Allah cipta hati mereka lemah dan lembut.
Retweeted by SaDo Girl
"Untung la kau ramai member" "Kalau dalam 101 member 100 celaka, sorang je berguna nk buat apa"
Retweeted by SaDo Girl
Kahwinlah. Dah kahwin nanti, dah ada anak. Baru tahu rasa gembiranya anak awak berlari ke pintu cari awak bila awak balik kerja.
Retweeted by SaDo Girl
Terasa malas nak study? Berhenti seketika. Tarik nafas, lepas. Bayangkan wajah bahagia parents kita bila melihat kejayaan kita.
Retweeted by SaDo Girl
Dear hawa: Tak perlu tergedik-gedik kata blushing nengok laki pakai baju melayu bagai . Yang pakai kain kapan tu tak cair ke ? #SalamJumaat
Retweeted by SaDo Girl
Kalau dah jodoh, Tak contact pun tak risau, Tak jumpa pun takde masalah, Andai kita yakin dgn ketentuanNya, Pasti bersatu juga.
Retweeted by SaDo Girl
“Dia biarkan air dua laut (yang masin & yang tawar) mengalir, sedang keduanya pula bertemu." [55:19] pic.twitter.com/AeYsz80jZ6
Retweeted by SaDo Girl
Bilα Aq SETIA,Aq Akn SETIA GILA.Bilα Aq Dαh Mulα SAYANG,Aq Akn SAYANG SNGT2 TAPI [NO] Bilα Aq DIPERMAINKANJαngan Hαrαp Adα•ρεlυαηg sэтегυsиy
Hati seorang ibu tu paling penting. Kalau hati ibu sendiri tak terjaga, tak payah nak kekonon boleh jaga hati perempuan lain.
Retweeted by SaDo Girl
Saya sanggup tunggu awak. Lama mana pun saya tetap tunggu. Sebab apa? sebab saya sygkan awak. Saya nk awak tahu yg awk penting bg saya
Retweeted by SaDo Girl
Seram sejuk baca text ni. Takut kita tak sempat nak bertaubat 😥pic.twitter.com/pZ5rg38Fr00
Retweeted by SaDo Girl
Anak melayu yang malas tidak minat belajar sebaliknya mereka lebih suka lepak dan berfoya-foya. pic.twitter.com/EfpPFhFbOv
Retweeted by SaDo Girl
Sahabat yang baik pasti akan hargai kita. Biar tak rapat, asalkan dia selalu ada untuk kita, ada untuk mendengar apa masalah kita :')
Retweeted by SaDo Girl
Cinta sebab nafsu atau cinta sebab ikut orang lain yang sibuk bercinta?
Retweeted by SaDo Girl
Allah dapat baca hati kau. Walaupun kau pendam. Jadi siapa yang akan lebih memahami? Dia atau sidia?
Retweeted by SaDo Girl
You can say 'lancau' You can say 'pukimak' You can say 'ale uto' You can say 'babi' Why you can't say Astaghfirullahalazim?
Retweeted by SaDo Girl
Wahai Hawa. Sebenarnya kaum adam tak kuat. Mereka selalunya tewas kepada nafsu mata. Jadi kalau kamu kesiankan mereka, tutuplah auratmu.
Retweeted by SaDo Girl
Kita akan dilamar, Oleh malaikat maut. Kita akan bernikah, Dengan akhirat. Kita akan bercerai, Dengan dunia. Selamanya :')
Retweeted by SaDo Girl
Lelaki yang pimpin tangan ibunya bersiar-siar di petang hari sambil tersenyum manis pada ibunya adalah antara lelaki yg terbaik.
Retweeted by SaDo Girl
Jangan lupa akan ibubapa kita. Doa mereka sangat berkat. Tanpa mereka, kita tidak lahir ke dunia yang indah ini. Doakan ibubapa yg terbaik.
Retweeted by SaDo Girl
Kita buat? Allah melihat? Malaikat mencatat ? Kita cakap? Allah dengar ? Malaikat merakam ? Kita sedih ? Allah memahami ? Malaikat menemani.
Retweeted by SaDo Girl
Azab kubur yang paling ringan adalah disebabkan kencing tak basuh. Ini menunjukkan Islam mementingkan kebersihan.
Retweeted by SaDo Girl
PINJAM 1 MINIT ''HASBI RABBI JALALLAH, MAAFI QALBI GHAIRULLAH, NUR MUHAMMAD SALALLAH, LAILAHAILLALLAH" RETWEET BAGI SEMUA ORANG ZIKIR.
Retweeted by SaDo Girl