Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Want your own social home page like this one? Click here.
 
Wak Doyok
926 followers
Paling best moment sesat dalam kilang . Haha . Jalan2 sampai xsedar dah jauh terperosok dalam kilang . Haha ^^
Syafiq buat aku serik naik moto dengan dia . 4 kali hampir kena langgar dengan kereta n 2 hmpir nak langgar moto -,- mmg kena jotos dgan aku
Pergh gila lah siak jebeng dengan kawan aku . errr . bengang nak mam . Haha . but nasib baik aku dduk tengah2 . boleh ttup muka ^^
Today stats: 12 followers, One unfollower and followed 12 people via unfollowers.com/?s=dt
Sebenarnya aku terhimpit dengan pelbagai perasaan . tapi aku xtahu yang dia boleh terima aku lagi ke x
Apak ah arini xde luck btol -.-
Haha . baca tweet lama dengn dia boleh buat aku gelak sorang2 ^^
Boleh tahan jugak lah sakit batuk kering nie -,-
Perghhh . panas siak cuaca harini -,-
Teganya kau putuskan , Indahnya cinta kita , yang xingin ku akhiri , Kau pergiiii , tinggal kan ku , Np / Judika-Aku yang tersakiti
This is call RUAT , Geli geleman aku . Haha . But seronok sebb badan dia lembik2 mcm jelly ^^ pic.twitter.com/dvFRCu7RZf
Ikan mati lemas . busuk dia jgan cakap lah . haha pic.twitter.com/cckQr2v0s0
#ThrowBack Test power with sanyim . haha . seriously air mata aku mengalir sebb laju gila xD pic.twitter.com/ewWbRHQh2e
Dosa jangan di ( + ) Amal jangan di ( - ) Cinta jangan di ( รท ) Hidup hanya 1 ( x )