Grow Your Twitter Free
Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4.5 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.  chrome

Amirah Fatmala W.W

Download Alfagift dari @alfamart ! tinggal tap bisa dapet mobil :) Klik ow.ly/4mIKlx #kejutan17alfamart
Retweeted by Amirah Fatmala W.W
Cewek itu: Gampang suka✔ Gampang sayang✔ Gampang nyaman✔ Gampang cemburu✔ Tapi susah bgt buat move on dari yang dia gampangin.
Retweeted by Amirah Fatmala W.W
I smile and act like nothing's wrong. It's called putting crap aside and being strong.
Retweeted by Amirah Fatmala W.W
Senyum kecil akan senang merayap di wajahku, bila kamu menuliskan puisimu, tepat di ulu hatiku.
Retweeted by Amirah Fatmala W.W
Jangan terlalu baik sama orang, karena jaman sekarang orang itu gak tau terimakasih :')
Retweeted by Amirah Fatmala W.W
Senyum kecil akan senang merayap di wajahku, bila kamu menuliskan puisimu, tepat di ulu hatiku.
Retweeted by Amirah Fatmala W.W
Hukum Allah berlaku kok, kepada siapa yang telah menyia-nyiakan dan menyakiti seseorang yang benar-benar tulus padanya.
Retweeted by Amirah Fatmala W.W
Kecewa itu wajar, rasa sayang udah ada tapi dia malah sama yang lain.. hmm gws :')
Retweeted by Amirah Fatmala W.W
Never take someones feelings as a joke, you never know how bad it feels.
Retweeted by Amirah Fatmala W.W
One day you'll find someone who doesn't care about your past because they want to be your future.
Retweeted by Amirah Fatmala W.W
Nggak enaknya jadi orang moody itu mau ngapa-ngapain mesti tergantung mood dulu. Kalo enak, ya lanjut. Kalo lagi ancur, ya males-malesan.
Retweeted by Amirah Fatmala W.W
If you stay, stay forever. If you go, do it today. If you change, change for the better. If you talk, make sure you mean what you say.
Retweeted by Amirah Fatmala W.W
Namanya juga temen, kadang suka nusuk dari belakang, kadang jadi penghianat, kadang sok2 baik, kadang munafik. Hahaha senyumin aja. :)
Retweeted by Amirah Fatmala W.W
I miss you so much. Everything about you feels like home and I'm HOMESICK.
Retweeted by Amirah Fatmala W.W
Hukum Allah berlaku kok, kepada siapa yang telah menyia-nyiakan dan menyakiti seseorang yang benar-benar tulus padanya.
Retweeted by Amirah Fatmala W.W
People need to learn that their actions do affect other people. So be careful what you say and do. It's not always about you.
Retweeted by Amirah Fatmala W.W
Syarat bahagia; gak usah dengerin omongan orang.
Retweeted by Amirah Fatmala W.W
Mom, thanks for always being there, I just love you so much.
Retweeted by Amirah Fatmala W.W
Mulai sekarang bersikap biasa aja deh.. Gak terlalu ngarep-ngarep amat.
Retweeted by Amirah Fatmala W.W
Jangan terlalu mencemaskan apa yg terjadi. Setiap masalah pasti ada solusi. Berserah diri dan selalu beri yg terbaik adalah kunci.
Retweeted by Amirah Fatmala W.W
 
Twiends uses the Twitter™ API, displays it's logo & trademarks, and is not endorsed or certified by them. These items remain the property of Twitter.