Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter audience. Join free!
Twiends is a vibrant community of twitter users waiting to follow you! Sign in for free!
Want To Grow Your Twitter?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience on twitter. We are a vibrant community of twitter users, and we are waiting to follow you..!
Sign in for free! Not right now
Amine
6,320 followers
Want to Grow Your Twitter Audience, Free?
Uykusuzluk kesin genetik
Rihannayi gorunce aklima cehennem geliyo
Bazıları baştan aşağı sevmelik
Dünyanın dörtte üçü su olduğu için hayallerimiz devamlı suya düşüyor.
Retweeted by Amine
Bağıra bağıra susmak neymiş öğrendim.
Retweeted by Amine
Nesnel olan şeyler var YGS, Matematik
Twitter biyolojiye takmış
En kötüsüde hala rehberimdesin
Kül kadar etkin yok kendini ateş sanıyorsun
Tweet atarken bu kadar cok dusundugumu hatirlamiyorum 😒
Ulan ne tatlısın mk iltifat mı 😄
Bana eksiklerimi sorma sen derim tamamlayamazsin
İlk görüşte "bu bana bakmaz" a inanıyorum
Retweeted by Amine
Ne çok sevenim varmış 😊
Ameliyati da atlattik 👍
Okula yedi saat kala uyudu dersiniz
Tweetleri favlarken ne tweeti atsam cok fav alirim düsüncesi
Düşük pil Pil azalıyor Kapanıyor, telefonum çok nazik
Arada tarih yazarken kac yilindayiz lan dedigim dogrudur
Hangi ara pazartesi oldu
Senin sesin güzeldir iki çay söylesene
İYİ GECELER
Manga 'nın dediği gibi beni benimle bırak.
Retweeted by Amine
Zira kadın; Dudaklarıyla sevgili, Elleriyle anne, Sözleriyle dost, Bakışlarıyla çocuktur.. #8martdunyakadinlargunu
Retweeted by Amine
El-alem ne der 😏
Zaman gibisin gelip geçiyosun
Gülmekte bir protestodur, orospu çocuklarına İNAT.
Amine aşkımın dogooom günü bugün onu kıramıyom sjsjjdf
Retweeted by Amine
Adımı şekilden şekile sokanları vurup öldüresim geliyo
İLTİFATLARİNİ SEVDİGİM, KARDESİM TESEKKUR EDERİM 😘😚
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN ÖZ KARDEŞİM. @aminesimsek
Retweeted by Amine