Grow Your Twitter Free
Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4.5 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.  chrome

Amelia Hery

Hehe 🌶 hehe hehe huuu
Burung Traveloka lebih langsing dibanding burung Twitter mungkin memberi pesan bahwa jalan-jalan itu lebih menyehatkan dibanding ngebacot.
Retweeted by Amelia Hery
Orang sabar ada betisnya.
Retweeted by Amelia Hery
👧 seberapa penting aku di hidup kamu? 👦 pokoknya kalo kita ada di satu grup chat nomor kamu aku save lah 👧 idamannn 😍😍😍
Retweeted by Amelia Hery
ke warung nasi pas mau mesen katanya nasinya lagi ga ada lah gimana kn namanya warung nasi masa ga ad.. ssst sorry im busy enjoying my lyf~
Retweeted by Amelia Hery
Tanda tanda akhir zaman makin deket kalo gue niat banget tobat begini
Gue tanya diri gue berkali kali "Serius dia mel?" Dan gua menertawakan diri gua sendiri lulz
Taun ini harus bisa maafin semua orang dengan ikhlas
Me waiting for my mom to stop talking & hang up after i said "okay" for the 20th time
Retweeted by Amelia Hery
Buat yang belum tau, ada #TwitterTampilanBaru Buat yang udah tau, dia punya gebetan baru, dan itu bukan kamu
Retweeted by Amelia Hery
Indonesia jangan cepet cepet ya om twitter.com/TheVampsJames/…
kalo ujian ga usah diisi juga harusnya, takutnya dicontek orang twitter.com/Mustarul23/sta…
Retweeted by Amelia Hery
everyone is getting into relationships and growing up and I’m just getting lazier and finding more tv series to watch
Retweeted by Amelia Hery
list of things im handling well currently 1.
Retweeted by Amelia Hery
Kok ngantuk banget ya. Gapapa sih yang penting hari ini pulang yea
ngga akan ada yang namanya bukber wacana kalo pake kata2 "ya udah yang bisa aja yang ngga bisa ngga usah"
Retweeted by Amelia Hery
This backpack stops pickpockets and charges your phone!
Retweeted by Amelia Hery
This is lit @katyperry. Every song is on fire 🔥�#WITNESSSN4
Retweeted by Amelia Hery
 
Twiends uses the Twitter™ API, displays it's logo & trademarks, and is not endorsed or certified by them. These items remain the property of Twitter.