Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Create your own wall, sign in free!
Princess Mira♡
4,100 followers
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
pukul 12 baru dia free, huwmm cane nii ><
One day tak contact. Terasa rindu disitu.
Bila orang mula membenci, jangan lawan dengan kata-kata. Doakan mereka.
Retweeted by Princess Mira♡
''Bestfriend ni dah macam bodyguard kita sebab dia selalu jaga kita dan selalu ada disamping kita.''
Retweeted by Princess Mira♡
Kalau betul kau sayang aku, kau takkan pergi tinggalkan aku.
Retweeted by Princess Mira♡
I'm bad at loving someone. When i think hes the best, he broke my heart & i still love him.
Retweeted by Princess Mira♡
"Perempuan susah nak melupakan orang yang pernah bahagia kan dia walaupun orang tu selalu sakit kan hati dia"
Retweeted by Princess Mira♡
"Sepuluh yg dtg tk sama dengan satu yg pergi"
Retweeted by Princess Mira♡
Ayat pasangan bercinta. "Awak jangan curang tau." "Saya sayang awak sorang." "Jangan tinggalkan saya tau." "Hati saya hanya untuk awak."
Retweeted by Princess Mira♡
Semua dah berubah, tak seperti dulu kala.
" Tuhan Jagakan Dia UntukKu "
Retweeted by Princess Mira♡
Today stats: 13 followers, 5 unfollowers and followed 7 people via uapp.ly
Orang dah tak suka, kita tak boleh nak pakse.
Buat apa mengharap dkt orang yg tak sudi
Retweeted by Princess Mira♡
Irene gila ke apa, asal dia bunuh Zill