Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Create your own wall, sign in free!
Princess Mira♡
4,472 followers
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
sebab sayang, aku sentiasa bersabar
Retweeted by Princess Mira♡
jarang sangat merajuk . tapi kalau sekali dah merajuk , susah betul nak pujuk . alahai 😔
Retweeted by Princess Mira♡
"Kau dah kire beruntung sebab ada orang sayang" pic.twitter.com/MNjbgfqPoH
"Biarlah kau bahagia walaupun bukan dengan aku" 
Retweeted by Princess Mira♡
I will never let you go because i really love you :')
Retweeted by Princess Mira♡
I will never let you go because I'm not ready to lose you :')
Retweeted by Princess Mira♡
Even hati aku sakit , Aku akan cuba untuk sembunyi kan semua kesedihan tu semua :')
Retweeted by Princess Mira♡
@Pretty_Kechik uishh uishh .. bukan muhrim .. Ahahahaha xD .. Brb nak buat hw .. Byee mokk :* lebiuuu
Retweeted by Princess Mira♡
echa ngadaa, cubit pipi hang tau la.
Mira marah itew :'( tknk balas mention awk tu :'( em em
Retweeted by Princess Mira♡
boleh jadi gila mention ajieq dengan alip haha. Memang patut perangai same, kate bff.
Sian ajieq tak dapt masuk rumah, tu la lain kali ingat. Ni mesti sebb tido 2jam haha xD sorry ajieq :')
pagi tadi punya senamrobik gempak ah haha. rasa macm nk lagi je ><
mata aku hari ni tak gantok pun haha, wlaupun malm tadi tido 2jam.
teman papa pegi beli makann untuk lunch.