Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter followers. Join free!
Princess Mira♥
5,194 followers
Share this on Twitter “Just stumbled across this cool page for Princess Mira♥”
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
aku tak kan bagi satu harapan pun kat KAU!
funtion dia tweet untuk sape?
nak pegi wedding aunty
Orang kata kalau kite banyak ketawa😁 pipi akan tembam☺, betul ke?😱instagram.com/p/w0DnfTHM7z/u51
"@AmirAidit: prepare myself for monday. risaunya pt3 result." Haha kann, nervouse😂😂😂
2 days more😭😭😭
Morning wish?😂😂
"Tak semua orang yang aku kenal suka perangai aku"
Retweeted by Princess Mira♥
"Mak dah meninggal" I will never want to hear this sentence in my life. ever. 😔
Retweeted by Princess Mira♥
"@dyg_yusreeda: "@Pretty_Kechik: Good morning☀🌻"morning pretty " morning too dear😉 have a nice day🌷
Ws belambak, tak larat nk reply
Kau jaga hati aku , aku jaga hati kau :')
Retweeted by Princess Mira♥
Tanpa MAK AYAH kita tak wjd di dunia Tanpa AYAH keselamatan kita terjjs Tanpa MAK kita tkda tmpt mengadu Tanpa FAMILY kita krng ksh syg
Retweeted by Princess Mira♥
Dulu kita rapat sangat , terlampau rapat . Tapi sekarang ? dah macam tak kenal antara satu sama lain . Aku dah agak benda ni akan berlaku .
Retweeted by Princess Mira♥