Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
TeamAde
Want to Grow Your
Social Media, Free?
Oh Allah I ask of you peace & faith in this world & in the hereafter.
Retweeted by TeamAde
Might seem like I give a fuck but nah..
Retweeted by TeamAde
All I want rn is Chinese food, movies, cuddles and my blankeys... Is that to much to ask 😭
some people really don't know how to keep the conv going and I'm just like what am I supposed to say now
Nah don't text me nothing and not expect me to be dry with ya 😴👎
it sucks when you have a bunch of shit on your mind and no one to tell it to
Retweeted by TeamAde
I dont even like my avi not really sure why i have it either 😕
Orange is the new black season 3 needs to hurry up
Retweeted by TeamAde
words don't mean shit without actions to back them up.
Retweeted by TeamAde
Shit don't interest me anymore 😴
I will open a message & read that shit on purpose and not reply 😂
@ChrisIsMelting: Why am I not asleep yet? 😐”
Brenda ain't bae anymore so I'm single so hmu anyone 😪
amal think people really sad, lmao girl bye!
Retweeted by TeamAde
Yall all in your feelings tonight. My tl looks depressed af. I'm here for yall ✊
Better recognize when you see me.. 💎instagram.com/p/yvqsnGwmao/H
I'm tired but can't sleep, does that even make sense pls 😒
Retweeted by TeamAde
I hate that people forget how you were around when no one else was ..
Retweeted by TeamAde




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue