Grow Your Twitter Free
Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.  chrome

Missalvy

I've just posted a new blog: OOTD: Not A Rebel ift.tt/1RZjTV9
Always been a dream to solo travel to a place and finally able to do it at the age of 20 coming to a 21 is a dream come true and a blessing
Then again I'm super stoked for my trip to Taiwan and I'm gonna be solo travelling, pretty excited and scared at the same time πŸ™„
But maybe next year for edc Las Vegas this year I wanna go Amsterdam hopefully amen wehew πŸ™†πŸΏ
My American friends be like, come to Las Vegas for edc and I'm like I'll let u know if I go as if it's like going to zouk kl lol ok Alvy
OMG vinai playing in play and I can't go cuz I have to wake up super early tomorrow I'm sad
DON'T CHASE PEOPLE. The people who belong into your life will come find you and stay. Just do ya thing gurl.
I'm at Kim Gary Hong Kong Restaurant ι¦™ζΈ―ι‡‘εŠ εˆ©θŒΆι€εŽ… - @KimgaryHK in Petaling Jaya, Selangor swarmapp.com/c/jKqTquOMZHA
My busan trip's vlog is up on my YouTube! Link is up on my bio πŸ’• (YouTube: missalvytv) sub…ift.tt/1RY3ArHps
My busan trip's vlog is up on my YouTube! Link is up on my bio πŸ’• (YouTube: missalvytv) subscribe and show some love πŸ˜šπŸ™†πŸΏ#travel #busan #airasiax #kto #flywithmissalvy #missalvyinbusan #wanderlust #travelblogger #youtuber
Wtf our lecturer so hot πŸ˜‚
Look at Queen Vanessa actually remembering Breaking Free's lyrics unlike her backstabbing fake ass ex boyfriend amp.twimg.com/v/f96e0249-716…
Retweeted by Missalvy
Hahaha I look like a badass but really I'm an angel 😊e
The only thing that's attractive at the studio the other day 🌚�ift.tt/1ZFQZbkpk0
The only thing that's attractive in the studio the other day πŸŒšπŸ“·
When u start working hard, people will start noticing. Just don't give up #anotherone
I hate it when there's one human being in the gym πŸ˜’ and take my equipment bruh
when you see a bitch that don't like you
Retweeted by Missalvy
 
Twiends uses the Instagram™ & Twitter™ API's, displays their logo's & trademarks, and is not endorsed or certified by them. These items remain their property.