Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your social media. Join free!
Twiends helps you to connect with new people on Twitter. Sign in for free!
Want To Grow Your Twitter?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience online. We are a vibrant community of Twitter users, and we are waiting to connect with you..!
Sign in for free! Not right now
Missalvy
the hardest interview by far
I'm at Menara IGB Main Lobby in Kuala Lumpur swarmapp.com/c/8En8yiDqIUi
I'm at The Gardens Mall - @MidValleyCity in Kuala Lumpur, WP Kuala Lumpur swarmapp.com/c/1w2Av8HhYUL
job interview second day πŸ’ͺ
I'm at Canai Cafe - @Canai15Cafe in Subang Jaya, Selangor w/ @vetriana_96 swarmapp.com/c/6Skmnm7pxIc
Kinda nailed the interview, yeayers. 2 more inteviews to nail
T.T (@ Leo Burnett Malaysia in Kuala Lumpur, Malaysia) swarmapp.com/c/ftHQltzvdvo
😧 job interview (@ Menara Olympia in Kuala Lumpur, WP Kuala Lumpur)swarmapp.com/c/btWkNgii13Sf
back workout, my arms hurt like someone is gonna chop of my arms. my legs too. gosh its okay I like this, I hope.
job interview tomorrow πŸ’ͺ amen
I'm at Thyme & Terragon Fine Dining Restaurant w/ @vetriana_96 swarmapp.com/c/l1vyqRDwREP
I need Gigi Hadid's genes.....or boyfriend I don't mind Hhahahaaaha
I wanna go rodeo drive so bad being atas and shit LOL πŸ˜…πŸ˜‚
I forgot how I hated drinking Starbucks cuz it made me so uncomfortable after drinking m why my school coffee bean doesn't sell Chai tea fml
that's gonna be my last bag of chips and last purchase from Starbucks. ugh
dying (@ Uni.Gym in Subang Jaya, Selangor) swarmapp.com/c/8LR10B6hwOJ
assignments, quiz, events, planning event, job interview, exams, photoshoot, videoshoot. πŸ˜₯ I need to fly to USA now ✈✈✈
I NEED VACATION. TOO HECTIC I CANT
bad blood was released for quite awhile, only now it got famous after the MV is out damn
minguk daehan manse so cute take bolehhh
This summer will be the best summer up to date because I'll be spending it with @daniellwh24 exploring new places together πŸ˜πŸ˜˜πŸ˜™
no words can explain how excited am I counting the days to finally see you
kinda miss my two fav DJ and bosses @dev_zenneuro and @zenneuro_music 😒😒😒
who has gym at home and still pay for the gym in taylors, me.
When you feel terrible, dress up, it makes you feel better ☺️
Hey y'all my YouTube is updated on my everyday makeup routine, head there and watch if u wanna πŸ’• remember to subscribe if u wish to see more! Link is on bio πŸ’—