Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Johnny Cage
Kinda sorta lowkey
Up watching shit on Netflix.
Can i go home now....
I know some old people w/ a young soul, and some young people w/ a old soul...
Retweeted by Johnny Cage
Welcome 2 Tampa baby ... Where hoes gone keep hoeing ...
Retweeted by Johnny Cage
Kevin Gates × Out the Mud
Working overnight has that effect on you
Still in the bed. I don't wanna do shit lol
Kelsey got the Hips and Thighs of a GODDESS 😍
Lowkey af. As always.
Not much of a social media type guy.
I just be chillin bruh
I knooooooooo u ain't that n#%ga u say u is!
Retweeted by Johnny Cage
So happy i dont work Sundays no more. Last week was my last week
Destiny got me heated bruh. I swear when you got a positive k/d ratio they put you up against bullshit all day
K Camp × Comfortable 🔈🔉🔊🎧
Forgive me Lord if I have asked for more than what I've thanked you for.
Retweeted by Johnny Cage
Bad decisions, with Good intentions....
I took a nap earlier knowing i gotta go to the mall before work. Smh ...
At least with nba season almost over that Means were that much closer to nfl season 😎
Kevin gates - Smiling faces
She honestly could beat a boy ass if she had to lol Im so proud of her she has grown up so beautifully.
I used to aggravate my baby sister all day every day and that shit made her tough as nails
1 boy with 5 sisters. Growing up was rough boy lol
My Heart and Soul right here. My beautiful mother and beautiful baby sis on her graduation day.
Proud of our @TBLightning! Now it's time to bring the Stanley Cup back home! Ben Bishop, wow!
Retweeted by Johnny Cage
"@TBLightning: BOLTS WIN! ⚡️ " Lets Gooooooooo T Town stand uppppppp!!!!
Earlier after lil sis graduation.
Atlanta got swept lol i know dc young fly and all these atl rappers who was gloating feel salty AF! Lol
Golden state done fukd up because Cleveland got that momentum. That hungry, HUNGRY momentum.
BUT mj did win ALL of his finals when he got there.
5 straight finals! ? Damn MJ not even on that list
T Town i love you dearly. Its a love hate relationship tho mostly love
I like how our hockey fans call tampa bay. "Tampa Bae" 😄
Mannn fuk the nba playoffs The Lightning won yesterday! ! #TampaStandUp #Bitchidontwatchhockey #ijustLovemyCITY lol ⚡⚡⚡⚡ 😎
I just pray today will be a better day❤️❤️❤️❤️
Retweeted by Johnny Cage
I love people with positive energy. The people who just always bring good vibes to ya life.
Retweeted by Johnny Cage
I just pray that the lord protect me ,guide me,& keep me away from the people who don't mean me any good !
Retweeted by Johnny Cage




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue