Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari
Want a page like this?
serhat akpinar
Turizm eğitiminde , Gastronomi MUTFAK Sanatlarında büyük atılım . Basınımız ve Bugün . gold.ajanspress.com.tr/extp/NDA4MjgyM…
.@farukyelkenci Hocam, öğretmen her daim öğrenen olmadan ne tahtası tahta, ne tebeşiri tebeşir bence… Öğrenmenin de yeri,sınırı yok @etohum
Retweeted by serhat akpinar
Bloomberg HT TV ve GAÜ . KKTC nin ilk Diş Hastanesi . @dentistanbul @girneamerican
Yeni bölümlerle Yüksek Öğretim Yolculuğumuza devam . gold.ajanspress.com.tr/extp/NDA4MDEwN…
Le Chateau Lambousa 340 yatak kapasitesine ulaşıyor . gold.ajanspress.com.tr/extp/NDA4MDk2N…
Yeni bir hafta ve yoğun bir gündemle güne başladık . Geçmişten gelen Lefkoşanın isim anlamlarını biliyormuydunuz ?
Tiyatro AŞHK OLARAK, DOĞDUĞUM TOPRAKLARDA, 30 EYLÜL AKŞAMI SAAT 21.00'DE "VE PERDE" DİYECEĞİZ:-) @TiyatroAshk pic.twitter.com/lAh4596xlp
Retweeted by serhat akpinar
@Huseyinkoroglu @zaferalgoz @bernalacin35 @akpinar_serhat abi en güzeli seninki olmuş.en anlamlısı şu ana kadar izlediklerim içinde :)
@akpinar_serhat Kitalar asiri vizyonla harika adimlar. Hayirlisi.
GAÜ Şri Lanka Protokolunu sonunda imzaladık . Ocak Ayında Yeni Bir Kampüsümüz devreye girecek . GAÜ Sri Lanka Hayırlı olsun hepimize .
Sn. Başbakanımız la geçen verimli görüşme sonrası Ekonomi ve Turizm Bakanımız Sn . Denktaşı ziyarete geçiyoruz ..
Başbakan,#GAÜ Yön. Kur.Bşk #SerhatAkpinar Ve Uluslararası Diplomatlar Birliği Bşk.#GuntherMeinel'i Kabul Ediyor pic.twitter.com/2WhzCRa6yN
Retweeted by serhat akpinar
Milli Eğitim Bakanımız Sn . Arabacıoğlu 'nun kabüllerinden sonra Sn . Başbakanımızı ziyarete geçiyoruz .
Dışişleri Bakanımız Sn . Özdil Nami ile çok güzel bir toplantımız oldu . Şimdi Eğitim Bakanımızı ziyarete geçiyoruz .
Lefkoşa da Lefkoşa için yoğun bir gündem .
Cumhurbaşkanımızla çok güzel bir toplantı gerçekleştirdik . Şimdi Dışişleri Bakanımız Sn . Nami yi Diplomatlar Birliği ile ziyaret ediyoruz.
Ready for the Day ., will be very busy .. First Meeting with the President .. Day of Diplomacy ..
Hocalarımız ve Uluslararası Bilimsel yayınları . Tebrik Ediyorum GAÜ için büyük bir kazanım . gold.ajanspress.com.tr/extp/NDA3MTczM…
Hedef odaklı çalışmalarımıza bugün Lefkoşa'da devam ediyoruz . pic.twitter.com/nOu7i90RdE
GAÜ Sri Lanka Kampüsü hazırlıkları tamamlanıyor . Protokoller yrn . İmzalanıyor . Ocak 2015 GAÜ Sri Lanka devreye girme hazırlığında .
Yeni bir gün , Lefkoşa konu gündem başlığı 1 , GAÜ SriLanka Kampüsü 2 , Diplomatlar Birliği Almanya Programı ve Gündeyiz .
GAÜ Kıbrıs genelinde ilkleri yaşatıyor . Akreditasyonlarımızla yine gündemdeyiz . eurace.enaee.eu/index.php?id=1…
GAÜ Dünya üzerindeki başarılarına ve uluslararası kabul ve akreditasyonunlarına yenilerini ekledi . Tebrikler GAÜ Küresel Ailesi .
GAÜ 2014-2015 yılı temamız Barış ve Sağlık Yılı . pic.twitter.com/s89MbO21KS
Yrn . Avrupa Diplomatlar Birliği ile Lefkoşa'da Diplomasi Okulunun adımlarını atıyoruz ..
@davranicee bu alanda ileri adımlar atıldığını görmüyorum . Allah Korusun Doğamızı ve Bizi .
GAÜ, geleceğin kaptanlarını yetiştiriyor » Kıbrıs Ada Haber: kibrisadahaber.com/gau-gelecegin-…
Retweeted by serhat akpinar
Atlas Jet te 3 defa sayıldık . 3 kez boarding passımıza bakıldı . 1 Pegasus yolcusu bizimle uçmaya karar vermiş . 5 anons yapıldı inmedi .
Birşeyi unutuyorlar ., düşünülemiyeni düşünen bizlerin önüne kumpas faliyetlerle geçebilirler mi . Hayal üzerine plan yapıyorlar .
Bu arada bazı kurum temsilcileri aldıkları direktifle uçuşlarımızı engelleyeceklermiş . Hodri Meydan , Deneyin ., olacakları görürsünüz .
Akdenizin ve Girnemizin Denizle bütünleşen bu eşsiz konumunda Yıllardır sürdürdüğümüz Su Sporlarımızı , Hava Sporlarımızla genişletiyoruz .
Biz yapacağımızı söylüyoruz ve yapıyoruz . GAÜ Hava Sporları Hafif Kanat Uçaklarımız Ada'ya geldi . pic.twitter.com/rGQrkl2vZa
@Emre_hanedan iyi eğlenceler . Camelot sizlerle güzel ..
Farklı dillerle konuşabilir olabiliriz ama hepimiz ayni hissediyoruz . pic.twitter.com/JxZBX4IyQS
GAÜ 2015 i Barış ve Sağlık Yılı olarak karşılama hazırlığında . pic.twitter.com/Uy56LrCYry
@akpinar_serhat Gelisme yenilik ve cikarlari acisindan korkanlar böyle projelere engel olmaya calisirlar!Dogru yoldasiniz ve projelere devam
Retweeted by serhat akpinar
Enfarmasyon kirliliği yaratıp faaliyetlerimizi engellemeye çalışanlar bilmeliler ki biz oyun oynamıyoruz ve yalnız değiliz ..Yoldayız .
Kısa bir süre yapacaklarımıza ,planlarımıza ve projelerimize karartma uygulayacağız . Süprizlere hazır olun .