Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Want your own social home page like this one? Click here.
 
VJIW VKWVL
Gila apa taktau dok mai takdak selera makan. Haih.
Pening kepala ngat aih.
Photo: Toilet Selfie Tuesday. Ngeehehe. (at Faculty of Science and Biotechnology) tmblr.co/ZJEcbx14yVGwk
Toilet Selfie Tuesday. Ngeehehe.
Good Mornight Sayang B. Muah.
Takda orang lain pun yang boleh tong aku utk selesaikan masalah besar akubyg mcm ni. Cuma dia saja yang sanggup. Terima kasi sangat sangat.
Sungguh terharu aku rasa. Aku diberi utk bersama dgn insan yg sgt sempurna & terlalu baik utk aku. Lidah kelu tak dapat berkata kata lagi.
Ya Allah. Besarnya dugaan. Subhanallah.
Good Morning Sadness.
Goodnight my sweetheart. I miss you. Miss you so bad. Hmm. See u in our sweetdreams 😘
@AjimAkmalWolfe all the best for ur study. Have a save trip. Gonna miss u buddy.
Retweeted by Goddess of Love
My Favorite artist of all time is HER...and only her *RIHANNA* @DefJamRecords pic.twitter.com/vMCOr8xFix
Retweeted by Goddess of Love
Letihnya lahai. Alhamdulillah semua dah siap packing.
Thanks for the pillow, facemask, soap & shirt. Hmm.
Photo: I wish that this night will never be over. (at Penang Times Square) tmblr.co/ZJEcbx14Zw7c_
I wish that this night will never be over. @ Penang Times Square instagram.com/p/jRlCqZNQkl/
I wish that this night will never be over. pic.twitter.com/KtWZbq7Y4O
Makin cepat aku rasa masa berlalu. Heih.
HaramJ punya Bob -.-"
Every event in your life, no matter how big or small, plays a significant role. Learn from every experience.
Retweeted by Goddess of Love
Sleeping with tearsdrop 😢. Goodnight. TGiF. Salam.
Apapun, aku nak ucap jutaan terima kasih kpd kekasih hati aku, sebab dia sangat memahami aku. Dia anugerah yg istimewa buat aku.
Aku harap selepas aku bangun dari tidur aku nanti, akan ada berita & benda yg dpt memuaskan hati & hari aku. Amin.
Hati aku dihuni rasa pilu, resah, gelisah & perit sangat dengan segala. Aku mohon, ringankan lah segala beban aku ini. Mohon sgt.
Apapun aku berharap, dgn segala beban yg dtg utk aku ni, adalah sebagai ganjaran pada masa hadapan yg lebih baik. Insyallah. Amin.