Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
khadija yo.✌️♎️
music 428 followers
I got yearbook for free, ppl paid £20 to see pictures of me ✌
Ngl Miss Ramadan really did fuck me over with the mugshots of me in the yearbook fs.
I disagree with 60% of the 'Most Likely To' section in the yearbook 🙅🙅🙅
Prom in 2 weeks 💃💃💃
My tolerance level for peoples shit is getting lower and lower everyday.
MY WHOLE STREET IS SCREAMINGGGGGGG
My mum is fully taking my brother to see the GP because he finished the strawberry jam in 3 days 😂😂😂😂
USA are getting revenge.
These commentators need to control themselves.
If America get beat here will they invade Ghana
Retweeted by khadija yo.✌️♎️
Ghana are gonna bang this match I can feel it.
Too busy creating azonto routines for celebrations that they forgot to actually train
Retweeted by khadija yo.✌️♎️
It took 31 seconds for Ghana vs. USA to be better than Iran vs. Nigeria.
Retweeted by khadija yo.✌️♎️
Raaah my tl is tenseeeeee
@KaminskiJack_: Rahh pic.twitter.com/YleSexkGWA”I heard prison ain't even that bad uno, plus I'd come out hench
Retweeted by khadija yo.✌️♎️
remember the days where no man in year 8 wanted to be know as a 'bocat' 😂😂
Why does my mum always want me and her to bond fs pls just stop
Hate it when people are mad at me and don't tell me the reason why.
Can fully hear the music at Field Day from my house. Jheeze free concert 💃💃