Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Want your own social home page like this one? Click here.
 
khadija yo.✌️♎️
music 430 followers
Its rice and chicken everyday at my house fs.
How can this girl ask if a chameleon is a bird omfgggg
Nah prom in America looks amazing. Prom in England is like going big fat gypsy wedding tbh 😒
Retweeted by khadija yo.✌️♎️
Seeing people tweeting these #PoorMichelle tweets when they are the Michelle of their squad😭😥
Retweeted by khadija yo.✌️♎️
My 8 year old brothers first day of school and he's got a girlfriend &I still cant get a prom date this is a joke 
there are some people I'm kinda glad I'm not close to anymore.
Retweeted by khadija yo.✌️♎️
Just because I don’t react, doesn’t mean I didn't notice...
Retweeted by khadija yo.✌️♎️
"@tomherbert97: @ovokhadija safe g pic.twitter.com/zEPOcNvlZG" LOOL u r mad gay, peng pic doe bruva, definitely will be able to get ANY GIRL.
@ovokhadija @TBVines looool I didn't mean it like that! I miss you, and your laugh hahahaha
Retweeted by khadija yo.✌️♎️
@ovokhadija: Fully thinking about coming to prom in a tracksuit.” Gangsta shit👌😎💯
Retweeted by khadija yo.✌️♎️
@ovokhadija this reminds me of you, so much lmaooo > “@TBVines: How normal girls laugh vs. My laugh vine.co/v/h15JrjMLL19
Retweeted by khadija yo.✌️♎️
Fully thinking about coming to prom in a tracksuit.
lol I'm going corner shop for mothers day present.
lol im dench. I dont produce tears.
Triple science has naughtily fucked us over
Retweeted by khadija yo.✌️♎️
"@lililongworth_: 💃�@ovokhadijajpic.twitter.com/6ATGmf5h6Z6Z" ee watch out gor khadz and lilz, candy-ing our way to a prom near you!!!!