Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Ain Syafiqah
Want to Grow Your
Social Media, Free?
Today stats: No new followers, One unfollower via uapp.ly
Senang kalau mulut orang kita boleh tutup. Tak payah sakit hati dengan orang cakap belakang, mulut lepas nih kan?... fb.me/3Pg2LK88I
Today stats: No new followers, One unfollower and followed 2 people via uapp.ly
Sampai masa aku dah tak kisah manusia nak stay, stay lah. Tak nak sudah. Yang kekal kat dunia ni cuma Allah dan keluarga. 󾬏
Terlalu banyak jaga hati orang, sehingga lupa hati sendiri. Rasa sebak, sampai hati pun rabak.
Retweeted by Ain Syafiqah
Babi apa jadi bestfriend forever aku kalau ngan aku kau susuk rahsia dengan member lain kau crita. Okay #BFFGoals !
Selama aku jadi kawan kau, satu hipotesis aku dapat buat, kau mudah lupa aku bila ada member lain. K, tak kisah pun.
..... Dan tolong jangan sampai aku benci sbb perasaan tu. Ada dengar kau nama pun aku jd loya .
Bukan senang nok ukur jalan ngan gemok cikebum cikebum heh. #Pamie fb.me/23vb9QyMy
Today stats: No new followers, One unfollower via uapp.ly
"protect your girl just like you protect your mom"
Retweeted by Ain Syafiqah
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
Orang jahat , tak semestinya ke neraka . Dan orang baik , belum tentu menjadi penghuni syurga . Semua orang boleh berubah , kan ?
Mu nok menatang ape lagi har ? Adulah .
Today stats: No new followers, One unfollower via uapp.ly
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
Saye gemok saye gemok saye gemok saye gemok har :'(
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
Today stats: No new followers, One unfollower and followed one person via uapp.ly
Rase macam nok kaseh pun benornye ujian Allah. Lebih baik elakkan daripade pelajaran jadi merosot. Pt3 dekat dohning.
Today stats: 2 followers, One unfollower and followed one person via uapp.ly
Kurang dh cakap leni. Eh lupa, awok ada besfren forever baru kan. Hhahsgsghshsgsghshsgshshhs em ._.
kau nak tau apa bende yang paling bahagia? bila kau pandang bluetick daripada orang yang paling kau 'sayang' 😊
Retweeted by Ain Syafiqah
Perangai aku tak sama setiap masa. Bergantung lah dengan siapa aku lepak.
Retweeted by Ain Syafiqah




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue