Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Want your own social home page like this one? Click here.
 
Bruno Mars
722 followers
Esok takdok kawad takdok gapo gapo. Ade chance bangun lewat :# Assalamualaikum. Mornite.
Al-Fatihah Juga Untuk 529 Orang Ahli Ikhwanul Muslimin Yang DijatuhKan Hukuman Mati Oleh Kerajaan Mesir. Allahuakhbar.
I wish the passenger still alive and found on an island. Yeah. We will never know. Because nobody found yet. So keep praying. #MH370
Bila dah rasa diri tu bagus sangat, nasihat orang pun dia tak nak dengar. Sebab apa? Dia rasa benda yang dia buat... fb.me/6qv5OrsA4
Today stats: One follower, One unfollower via Unfollowers.com/?s=dt
Sunyi betul rumoh aziz roka tanpa bebelan umi dan kesibukan ayh keluar masuk rumoh untuk ambik barang hop tinggal :'3
Orang sombong itu umpama dia berdiri di atas gunung. Dia melihat orang lain kecil. Padahal dia tak sedar orang lain juga melihatnya kecil.
Jika satu hari nanti kamu melihat maksiat dan merasakan ianya perkara biasa. Itu tandanya hati kamu sudah bersatu... fb.me/1mmGGsDpM
Esok gridding taegeuk dok ingat staram dohla minggu lepas dokgi. Molekk ngad arh Ain ehhh -.- Nw: Tv al hijrah
Today stats: One follower, No unfollowers via Unfollowers.com/?s=dt
Hari jumaat hari penghulu bagi segala hari dan hari jumaat adalah hari terbaik bagi segala hari. Salam Jumaat kawan-kawan ♥
Kita perempuan. Kita rindu macam mana pun kita pendam. Kita tak luahkan. Kita tak bagitahu. Hanya berharap dia... fb.me/376UvsyRV
Tetibe pulok Abe muse masuk lam mimpi jadi cikgu ppki kat koloh Smk Paka. Hahaa @JaaSuzuran #musezers
Gane brade ngan siste Sejaya? Tahniah la ke brade n siste hop result comey tu kpd hop dok brape comey, tahniah jugok laa :3
Sekejap je rase bulan 3. Esok umi ngan ayah doh nok berangkat gi Tanah Suci. Tolong ain skali bleh? Tolong doakan... fb.me/2OUbDGiHd
Today stats: 2 followers, 2 unfollowers via Unfollowers.com/?s=dt
Ade kawan bukan nok tolong kite mase susoh, tapi koho duk suke ke kite. Yakkk, jiwo kabok.
Today stats: No new followers, One unfollower and followed one person via Unfollowers.com/?s=dt
Sekeras keras mana pun hati perempuan, kalau kena dengan caranya cair jugak ;3 Assalamualaikum. Tido luw.
Kadang dok sia sia gok Mubin paka tepom tu. Hahaha
Dear Bomoh, saya nak ucapkan tahniah kerana anda begitu hebat . Hebat sebab telah mencemarkan nama Malaysia dan memburukkan Agama Islam -_-
.. ﺑِﺴْــــــــــــــﻢِ ﺍﻟﻠﻪِ ﺍﻟﺮَّﺣْﻤَﻦِ ﺍﻟﺮَّﺣِﻴْـــــﻢِ • ♡ γα αιιαн . iziηκαn ακυ jατυн сiητα ραdα огαηg γαηg... fb.me/6ytDFNvGE
Today stats: One follower, No unfollowers and followed one person via Unfollowers.com/?s=dt
Berpura-pura jadi kuat ketika hati sedang tidak kuat. Itulah perkara mudah bagi seorang perempuan. Menipu.... fb.me/1ftSNpRZm
Perempuan memang suka lelaki yang buat lawak tetapi perempuan pantang kalau lelaki mempermainkan cintanya dengan lawak. Salam jumaat <3