Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter followers. Join free!
Start my free promotion! Twiends helps you grow your twitter following quickly and easily.
Allen The Producer
Shout out to all my new followers
Happiness is something you remember .. It's something you experience
It ain't branding until you wear it yourself #gullahcartel
It's just the beginning of my journey. Many battles and wars to come
People don't even know the difference in charles town and charleston
My father gave me the program to use to make it. Talking to a engineer and looking for more producer work
My shirt comes with a lil book. A book that tells you a lil bout your history of a African American and all the black people who built it
I'm getting this shirts press up in white. #gullahcartel #promoting #clothing #cofc
What yall think of my logo brand for #gullahcartel #clothing #cofc #blackpower #history
Ay yall tell me what yall think of my new clothing logo pic.twitter.com/FU9XF9osHK
I stand for something and i wont fall For nothing
I have Goals and Morals and not wishes and dreams
im a Teacher not a Preacher
but any way. i had to get that off my chest. Im a Leader not a Follower.
stuff that they dont teach you in school
My whole clothing Line #Gullah #Cartel is about know your history as a African American
i dont get on here and shoot for violence. i talk all that negative stuff either
yeah i get into my spiritual moment as well but yall gotta remember God use people in certain way to reach people just as well
i know i portray i be drinking alot or "turning up" but naw. i grab a drink or two from the bar and i go home. i work to do tomorrow
i do my best to teach and be positive to my peers but man people dont wanna here that stuff
we should be here to help each other anyway instead of tearing each other down.
all i do is say my personal opinion or problem and share is with yall. and if it matches up. then we been through the same shit.
if i said anything on here and hurt yall feeling or took it the wrong way man i apologize
honestly it doesnt make any sense but hey
man i say alot of stuff out of fun and boredom. and some people take for the life.
i have to learn that my words means more to people than i think. just because they dont respond doesn't mean there not paying attention
well dam i got block cause i said something. that had nothing to do with them
when they watch you up and down. they want something you got
Dis morning I woke up feeling like money
Don't blame yah self if it wasn't meant to be
Ima have that type of money, everybody act like they knew me
If I had a women in my life .. I woulda bought her these pic.twitter.com/5snXzNBkJS
Shout out to @__CHYS 👋👋 how is it going
I ain't bragging or nothing but I none had quite a few fatal attraction .. A lot really.
I mean I don't have swagg .. I have personality
I mean I ain't the best brother in the world but there is some fine quality in me that women love.
I like when girls say they ain't talking to no one then turn around and say my friend I was talking to. OHH REALLY. Yo friend. Lie'n already
You can't have no expectation of no one. You just gotta show me. Otherwise you just wasting your breath
Everybody so protective about getting there feeling hurt. They miss out on life and having fun
The stuff I use to care about I don't even care bout
Ay if your tired of going to work. Tell yo boss to call me. I'll be there shiddd .. Bullshit if yah wanna
I thought I was off tomorrow .. Fuck em .. More money for me