Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Create your own wall, sign in free!
ADIBAH NOOR
@adibahnoor @HalimOthmanHO @suriafmmalaysia Selamat Pagiiiiii...Salam Ceria...😃Happy Working....
Retweeted by ADIBAH NOOR
4h
Salam kak dib, selamat pagi..cerianya pagi ni kita dengar suara kak @adibahnoor .. sambil kerja sambil layan @suriafmmalaysia :)
Retweeted by ADIBAH NOOR
4h
"@suriafmmalaysia: Sekejap lagi kita akan bersama dengan Ustaz Husni dari PPZ. Nak cakap pasal Awal Muharam"
5h
@adibahnoor senah seka lantai umah,tak semena-mena sekak mkn siakap lalu ranting duku sekah terkena siku #suriafm
Retweeted by ADIBAH NOOR
5h
@adibahnoor : krn SEKAK dan kebosanan aiman menYEKAHkan pokok pelam sehingga keguguran daunnya lalu SEKA keseorangan.. #suriafm
Retweeted by ADIBAH NOOR
5h
@adibahnoor Sedang Ali menyeka sampah tiba2 dahan pokok di belakangnya sekah Ali terperanjat lalu berlari memegang perutnya y sekak #suriafm
Retweeted by ADIBAH NOOR
6h
@adibahnoor i dtg umah HO sdg leka berseka sye pon latahkn HO hgga sekah btg penyapu n sye terlalu sekak kerana xsangka HO melatah..#suriafm
Retweeted by ADIBAH NOOR
6h
@adibahnoor meonn malas menyeka ranting yg sekah kerana terlalu sekakk.. boleh ke?? hahahaahha #suriafm
Retweeted by ADIBAH NOOR
6h
"@wanaz75: complicated ni. peluh pikiaq. sekak makan durian pak non seka peluh sambil senaman ringan smpi sekah dari pangkin..." #suriafm
6h
Buat 1 ayat dgn perkataan2 ini: SÉKA: menyapu/menggosok dgn kain SEKAH: patah dan jatuh (dahan dll) SEKAK: senak sbb kenyang sgt #suriafm
6h
assalamualaikum, selamat pagi khamis....jom kerja kerja kerja. dan boleh sampaikan ucapan di #suriafm jugaks
6h
Telah ku katakan. Ku serang rumah encik krishan autocraft for homemade tosei and goodies. #HappyDeepavali instagram.com/p/ucYsQGACFa/
@adibahnoor kwn biasa leh jumpa tepi jln je n kawan karib yg berkwn dri kecil hingga skung itu pon kalu ad lg spesis camnie..#suriafm
Retweeted by ADIBAH NOOR
Kawan biasa ley gelak ketawa jer...Bff ley nangis melalak & meroyan sama2...Tapi susahnya nk jumpa sorg bff!!! #suriafmmalaysia @adibahnoor
Retweeted by ADIBAH NOOR
@adibahnoor Kdg2 kita rasakan dia adlh kawan karib kita,padahal kawan yg kita anggap kawan biasa itulah yg selalu bersama dgn kita #suriafm
Retweeted by ADIBAH NOOR
@adibahnoor Kawan biasa masa susah jee cari kita masa senang dia lupa , kawan karib pulak anytime ada dgn kita wktu sedih or happy #suriafm
Retweeted by ADIBAH NOOR
"@zaza_cthawa85: bff adlh kwn yg sentiasa ada diwaktu susah & sng dia juga adlh insan yg kita sentiasa percaya utk apa jua hal" #suriafm
@adibahnoor kalau kawan biasa mcm janggal je nk borak klu berdua..klu kawan karib bila berborak berdua smpi xnmpk org lain😜😜#suriafmafm
Retweeted by ADIBAH NOOR
"@fida2488: Bila dgn kawan biasa lidah kelu..nak cakap pun payah. Bila dengan kawan karib...bercakap sampai susah nak berhenti" #suriafm
salam, slmt pagi kak @adibahnoor ... rindunya suara dan kerenah akak, slmt btugas kembali d @suriafmmalaysia , pasti hari ni saya ceria :)
Retweeted by ADIBAH NOOR
@adibahnoor kwn karib sukar dicari gnti,kwn biasa hari2 psti ada,kwn karib ssh senang psti brsama,kwn biasa hhmmm, sbr jelaahhh.. #suriafm
Retweeted by ADIBAH NOOR
Ramai kata kawan biasa tak sesetia kawan karib...tapi ramai pula yg sedia kongsi benda dlm kain dgn "kawan"2 di FB. Acaner tu? #suriafm
@adibahnoor Kawan biasa ada masa kita senang je Tapi kawan karib ada masa kita susah dan senang #suriafm
Retweeted by ADIBAH NOOR
"@eddymohamad: kalau kawan biasa kita pelok..dia akan tanya KAU pe HAL? bff, kita pelok dipelok nya lagi kita even no reason 😘"#suriafmm
"@nadiaharon94: @adibahnoor Akk..kawn karib..leh kongsii semuerr...kawn biase..kongsi biase2 j Akk...hahaha..lol...^_^~" #suriafm
"@im_maznah: Pak Abu sngt marah dgn mengeresotkn mukanya sambil tangannya mengeretotkn jari jemari,keretup,keretup bunyinya" #suriafm
"@Nurul_Raihanah: @adibahnoor Jari jemarinya di keretot kan lalu keresot di wajahnya apabila bunyi keretup dihasilkan" #suriafm
kawan biasa vs kawan karib. Apa perbezaannya ya? Cthnya: kita lebih baik perangai dgn kawan biasa. Dgn bff boleh misbehave hehe. #suriafm
kawan biasa vs kawan karib. Apa perbezaannya ya? Cthnya: kita lebih baik perangai dgn kawan biasa. Dgn bff boleh misbehave hehehehe
@adibahnoor muka pngetua sy mnjd keresot & tngannya mnjd keretot apbl ia cuba mngorek hdung sambil mndengar bnyi keretup di radio. #suriafm
Retweeted by ADIBAH NOOR
"@iszee92: muka kak dib berkeresot setelah HO mengeretotkn jarinya sambil mulutnya mengeretupkn twisties yg dibeli oleh LO.." #suriafm
Muka Kak Aza & sollsolven kelihatan keresot apabila menguyah keropok lekor keretot yg garing itu sehingga berkeretup! @adibahnoor #suriafm
Retweeted by ADIBAH NOOR
"@hairieusoff: Tahniah atas Calon Vokal Duo Terbaik. Moga beroleh kejayaan. Bahasa Rindu mmg sedap + suara pun sedap" > alhamdulillah
"@adzra: @adibahnoor saya cuba: Berkeresot muka nenek mendengar bunyi keretup bila menekan keretot di jari jemarinya." #suriafm BEST!!!
Cuba buat 1 ayat dgn perkataan2 ini: KERÉSOT: kerut pd muka/dahi KERÉTOT: bengkok2 pd jari dll KERETUP: bunyi spt keropok dimamah #suriafm
To instant noodle...or not to instant noodle.....
"@RempitOfficial: @adibahnoor typical betul samakan rokok dengan minyak. Ni yg nak berdebat ni.." > hahahahaha #sentap kihkihkihkih
"@FairuzNam6: rokok naik harga x jejas brng keperluan tp klau minyak naik hrga brng terjejas. Lori hantar brng pkai rokok ke?" #PointMissed
"@Rosdirahmat: @adibahnoor petrol naik harga komplen je tp cara kita urus blanje utk jimat xda?" > like 👍
Terketawa kecil nengok kakak pegang sepanduk "nak bagi rakyat makan pasir ke"..sambil tangan lagi satu pegang... fb.me/2N3QqlI1I
Petrol naik harga. Tapi ya lah...digagahi jua krn ia bahan bakar yg dpt menyampaikan kita ke tempat yg dituju.... fb.me/763YtLyus