Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Create your own wall, sign in free!
ADIBAH NOOR
Dngr je lagu bollywood terus menari smbil mengemas umah,pepagi dh wt senaman dlm umah ni..de background music lg #suriafm @adibahnoor
Retweeted by ADIBAH NOOR
@najwamahiaddin your voice is just... *melts* @Bakizainal stay away from her!! hahaha imagine if najwa duet with @adibahnoor sure sa bomb!
Retweeted by ADIBAH NOOR
Pergh merdunyalah suara dia...meremang Siut bulu tengkuk. Sri Mersing aka Johor. @adibahnoor @suriafmmalaysia @najwamahiaddin
Retweeted by ADIBAH NOOR
"@aiey_naz: Hussin merupakan seorang Purbawan yang sangat rajin, dan baik. Dia juga sangat menggemari Purbawara Purbakala" #suriafm
"@syazwanshahrum: @adibahnoor @najwamahiaddin big heart big love. Both of you shud share same stage together and make sound" > my wishlist
Kak @adibahnoor punya bunyi violin tu cute.. Nyet~~~ hehehe @Bakizainal oppa @suriafmradio @NaimSuriafm #CeriaPagi Tgu live @najwamahiaddin
Retweeted by ADIBAH NOOR
"@syazwanshahrum: @adibahnoor @najwamahiaddin who doesn't love her kann :)" > indeed, she's a gem. #suriafm
"@shellyrosli: Meriahnya @suriafmradio pagi ni! Happy happy! 💃💃#ceriapagidiSuriar@adibahnooro@Bakizainalnal"
"@ChentaAinMahadi: Pagi @Bakizainal oppa kak @adibahnoor n Naim. OMG @najwamahiaddin in da house. Love her voice. Sgt sedap SENYUM #suriafm"
Dengar #suriafm sekarang utk lagu "seri mersing" yg diberikan nafas istimewa oleh @najwamahiaddin. Sangat2 memukau.
Jom dengarkan #suriafm di ceria pagi bersama @Bakizainal adibah_noor @NaimSuriafm muka muka di ceria… instagram.com/p/tEOE0Kw7nf/
Retweeted by ADIBAH NOOR
Najwa Mahiaddin dah ada di studio #SuriaFM. Nak tanya apa2, meh la tanya di sini. pic.twitter.com/DEwrCC63Xu
Retweeted by ADIBAH NOOR
Good morning! Pagi ni live on Suria FM with @adibahnoor. Tune in okaaay
Retweeted by ADIBAH NOOR
"@vknsvrn: @adibahnoor thanks kak. This word games u give is so thrilling and it just brightens the day! Hehe." > thank you. #suriafm
@adibahnoor: En Ali merupakan PURBAWAN PURBAKALA dalam sebuah telemovie PURBAWARA yg di arahkan oleh Mamat Khalid #suriaFM @suriafmmalaysia
Retweeted by ADIBAH NOOR
@adibahnoor Purbawara ini menceritakan tentang seorang Purbawan di zaman Purbakala 🌻#suriafmm#suriapagii@suriafmmalaysiaa
Retweeted by ADIBAH NOOR
"@vknsvrn: Pementasan purbawara itu menampilkan dia sbg purbawan era moden yg tersesat di zaman purbakala dek kerosakan mesin masa" #suriafm
@adibahnoor dlu kuar pagi2 sblm kol630 pg xbyk keta skng 615 pg pn dh penuh keta kt federl higway.. #duluvssekarang
Retweeted by ADIBAH NOOR
Buat ayat dgn semua perkataan ini: PURBAKALA: zaman dulu PURBAWAN: org yg kaji/kumpul/jual barang antik PURBAWARA: drama sebabak cerita kuno
Top 10. That's the logical and highly regarded benchmark. If you are not part of that list, it's ok. Sun still... fb.me/2tULt5dvP
Top 10. If ur not part of it, it's ok. Dont stretch it longer so u can find an excuse to rest on wht u perceive as laurels. Top 400 duh!
"@_TheJebs: Asked a 9 year old boy to sing me a song and he went, "Oh. My. Gawsh. Lookit her butt". *SEMBUR AIR YASIN*" LOL!!
Word Root of the Day: LEV (light in weight) Example words: levity, elevate, alleviate, levitate pic.twitter.com/BbffyDYs4A
Retweeted by ADIBAH NOOR
The type of person you marry plays a big role in the type of children you have, so do your unborn children a favour by choosing wisely.
Retweeted by ADIBAH NOOR
what a great nap, i feel totally disoriented and i’m frothing with hate
Retweeted by ADIBAH NOOR
dont u hate when everyone says youre a good person & anyone would be lucky to have u but the only person u want to recognize that, doesnt
Retweeted by ADIBAH NOOR
@adibahnoor dulu aku gemuk, sekarang aku kurus, dulu kau tinggalkan aku, sekarang aku nampak kau curi-curi tengok aku. #podah
Retweeted by ADIBAH NOOR
@adibahnoor dulu senang copy & paste skrg byk software dh bole detect copy & paste #DuluVsSekarang #akutakbuat
Retweeted by ADIBAH NOOR
"@mokciknab: @adibahnoor dulu kena ada orang lain ambik gambar kita, sekarang hanya perlu payung. #DuluVsSekarang" hahahahaha mokcib perli!
Time to go. Keep it coming tweethearts! Loving every entry for #DuluvsSekarang 😚😘😙
@adibahnoor dulu ditendang. Sekarang ku disayyanngg. Dolo dolo dolo ku mnderitaaa skrgg aku bahagieyyaahh. #DuluvsSekarang
Retweeted by ADIBAH NOOR
#DuluVsSekarang dlu nk jdi model, tpi skrg ambil forensics. *kaki pendek mcm munchkin cat, tsskkk tssskk @adibahnoor
Retweeted by ADIBAH NOOR
@adibahnoor Dulu mat rempit je yang selalu selfie dari pelbagai sudut ni, sekarang. Mat rempit adalah kita semua. #DuluvsSekarang
Retweeted by ADIBAH NOOR
Dulu.. Boypren gepren kekadang panggil aku ngko je..awak..saya... Sekarang.. Papa mama... #tepukdahi #DuluvsSekarang
@adibahnoor Dulu mak bapa akan ttp semua bentuk hiburan bila nak maghrib. Skrg mak bapa yg sibuk nak tgk drama seblom berita #DuluVsSekarang
Retweeted by ADIBAH NOOR
Dulu kalo mak tak bagi keluar malam tak melawan, tapi skunk, tak bagi keluar memberontak. #DuluvsSekarang @adibahnoor
Retweeted by ADIBAH NOOR
@adibahnoor dulu bila makan bersama dok borak memanjang tp skrg memasing dok ngadap hp je... #DuluvsSekarang
Retweeted by ADIBAH NOOR
Dulu.. Jemputlah ke rumah, saya ada buat makan2 sikit. Sekarang.. T dtg ah umah titew..mak titew msk dap lbeh aq sukew skunk #DuluvsSekarang
Orang dulu2 gaya ikut trend westlife ,ala2 80 ke 90 an ,sekarang trend kpop bagai ... #DuluVsSekarang #PerubahanKetara @adibahnoor
Retweeted by ADIBAH NOOR
Orang dulu keluar umah dengan kbnrn mak bapak. ..skg keluar bgitu sahaja #duluvssekarang @adibahnoor
Retweeted by ADIBAH NOOR
@adibahnoor Dulu Tudung Panjang2 , Skrang Mcm Bungkus Nasi Lemak ~~ #OMG #DuluvsSekarang
Retweeted by ADIBAH NOOR