Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Want to get more twitter followers? Click here to watch our video.
 
♤Aan Khozanah♠
285 followers
WINNER - 1st TEASER << although late, but thank's papa waiji ^_^¦¦¦
WINNER - 1st TEASER <<< So ??? watdepakk!!! this I'm so happy my babe boy already for debut ( ̄ε(# ̄)
ok followed de RT"@monalisa_yulia: @Aankhoz follback kka"
:D RT"@ilmy_mimi: @Aankhoz aminnnnO:)allahuakbar!ea haha"
-_- gpp ya dia menang disosmed klo no1 ntr menang nya langsung bukan disosmed :D *amin RT "@ilmy_mimi: @Aankhoz gangaruh an\m/"
Kata nyokap *Bisaan si JK masa ngomong nya drpda si Jokowe* :D
hhaha iya sih :D tapi my yg jdi ttww nomor2 masa-,- RT "@ilmy_mimi: @Aankhoz kan bohong mah dosa atuh an wkwk"
hhaha si ilmy jujur bgt :D RT"@ilmy_mimi: liatdeh, cara omongannya si cengcorang itu... apa pantes dijadiin presiden?aduhhhh"
#DIGOSISIPUTUS gila jadi ttww :o fans nya disi se-indonesia pada galau wkwkwk
Tadi nonton film india ini >> Kabhi Khushi Kabhie Gham jadi nge-flashback jaman gue masih kecil :')
Thank you so much Blackjack Indonesia!!! We had so much fun tonight!!! Aku cinta padamu!!! :) #AON #Jakarta pic.twitter.com/laqh1EBvZK
Retweeted by ♤Aan Khozanah♠
Dad u're at Busan now? Or u say "GoodNight Busan" for my Mommy? kkkeke *Delumind* @IBGDRGN
Meeting new people, going out in the world, and travel are all important to #Leo's sense of well-being.
Retweeted by ♤Aan Khozanah♠
haha kasian yah fans nya ciel banyak yg bilang gak bisa dateng -..- *pooryouguys*
Cute bgt mommy :') “@Planet2NE1: #SelamatDatang2NE1 Wah Dara pic.twitter.com/xSOzyBJUeO” my pretty baby girl,welcome 😘"
Ya allah nyesek bgt mommy udah dijakarta :'(
We just arrived in Jakarta!!! Hello Blackjacks!!! Hello Indonesia!!! :) so excited to meet our fans tomorrow!!!Good night everybody :)
Retweeted by ♤Aan Khozanah♠
aaaaa galau ≧﹏≦
someone give me a ticket please :'( I want to see my mommy tomorrow..