Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
ain_rythm
Want to Grow Your
Social Media, Free?
#WhoIsMuhammad nabi akhir zaman yang sudah pun tercatat dalam al-quran bahawa bagindalah kekasih Allah swt.
Dinda belum bersedia~ kanda dah beriya-iya iya iya ooo~
jap be mine ke be my friend forever ..i kompius..
be my friend forever..
musuh yang baik org yang rapat dengan kita.. kau rapat dengan aku ke..jadi apa kena mengena dengan topik kita hari ini?
uh oh.. lalalala.. why u gotta be so rude..
what is kental.. lu pikir gua kesah dengan kental lu..
most important thing that i want u to know from my dep dep dep in my heart..i dun ever care wat the bitchy thing u says..
susah betul hidup dengan musuh ni.. tetiba lak kita jadi main point dia kan..
babe.. orang kata hidup ni jangan cari musuh.. tapi musuh tu selalu mengekori kita..acaner tu.. patut ke kita sembur dia dengan racun.
i think ur membrane cell is not conected clearly.. maybe u shud campak je otak u kat longkang..
berhentilah ganggu pacarku,...
ouh flirting2 bermaharajalela..
encik mimpi in the air.. ooooo encik mimpi in the air..
ouh really? you know what the sounds like? not my problem.
we shud find out what is wrong w them.
i need more sarcasm.. please me..
eh eh kau...aku peratiii jee..
kau boleh blah lah!
hahahahaahaha....




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue