Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter followers. Join free!
ain_rythm
38 followers
Share this on Twitter “Just stumbled across this cool page for ain_rythm”
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
jap be mine ke be my friend forever ..i kompius..
be my friend forever..
musuh yang baik org yang rapat dengan kita.. kau rapat dengan aku ke..jadi apa kena mengena dengan topik kita hari ini?
uh oh.. lalalala.. why u gotta be so rude..
what is kental.. lu pikir gua kesah dengan kental lu..
most important thing that i want u to know from my dep dep dep in my heart..i dun ever care wat the bitchy thing u says..
susah betul hidup dengan musuh ni.. tetiba lak kita jadi main point dia kan..
babe.. orang kata hidup ni jangan cari musuh.. tapi musuh tu selalu mengekori kita..acaner tu.. patut ke kita sembur dia dengan racun.
i think ur membrane cell is not conected clearly.. maybe u shud campak je otak u kat longkang..
berhentilah ganggu pacarku,...
ouh flirting2 bermaharajalela..
encik mimpi in the air.. ooooo encik mimpi in the air..
ouh really? you know what the sounds like? not my problem.
we shud find out what is wrong w them.
i need more sarcasm.. please me..
eh eh kau...aku peratiii jee..
kau boleh blah lah!
hahahahaahaha....
lalalallalalala..
lamanya xhapdet belog..haihh
Esok ada perhimpunan bulanan daa..mesti boring penyelaahh.
It just take a while.. Stay cool babeyh,,
Someone annoyed me..
BLALALAALALALALLALALALOLOLOLOLO..bored.
Lama pulak tak jenguk twitarr..
Orang dah beraya sakan dah..aku pulak yang beriya datang opis wat kije..hahaha..sangatlah awesome.
Dont make me comfort with your lie.
Let be yourself ,ignore them.
Can you let me go?
Loser double Loser whatever moron..hahaha.
Im not strong enough to face them..
Aku selalu biarkan Pou mati kelaparan dlm tab supaya aku dapat dengar bunyi dia lapar..hahaha
Pou belaan saya sangat menjengkelkan..
Strong walls shake but never collapse. So i do..
Hard times will always reveal true friends.
Sombong2 pun tak kemana akak oii..
Be with someone who brings out the best in you, not the stress in you.
Sometime I just need a time to flashback what we have done..