Grow Your Twitter Free
Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.  chrome

- tijaah❤

2,079 followers
More Twitter Followers?
Are you big mad orrrr little mad , nigga buggin 🙌😂
😂😂😭 that nigga tried it 😌
S/O to the people that made me feel like nothing 💪🔥
Retweeted by - tijaah❤
I'm Not Perfect , But I'm Worth It 🙌
Can I Just Find Someone Who Is All For Me 😓😏
I Really Liked Him Tho 😭
Idk Who To Believe At This Point 😓😔
Good morning mentions 👀👀�#FavFav for follow 😈#RT #RT for a mention 📣😪
Retweeted by - tijaah❤
Sometimes the only person you can trust is yourself.
Retweeted by - tijaah❤
I distance myself from people for a reason.
Retweeted by - tijaah❤
The most difficult girls, are usually the keepers. 👫💍✊💯
Retweeted by - tijaah❤
The best thing in life is finding someone who knows all your flaws, mistakes, and weaknesses, and still thinks you're amazing.
Retweeted by - tijaah❤
My Feelings Are Still Hurt Behind It All 🙌 Because I Was Keepin It 💯 While Being Lied To For No Reason 👌
I Don't Have Any Love , Trust , Happiness Etc Left In Me 😏
I'm Just So Tired Of Heartbreak 😔💯
fav ⭐️ for NICKI 💓 rt for BEYONCE 😊 Enter code "PREE" for 10% off thesuperiorapparel.commpIM0ou
Retweeted by - tijaah❤
Not everyone you lose is a loss.
Retweeted by - tijaah❤
Tonight Is Perfect , Cause I Ordered Pizza For The Both Of Us , Now All That's Left Is Netflix 😋☺️
I Hope He Serious About Stayin The Night With Me 😏🙌
The best relationship is when you two can act like lovers and best friends.
Retweeted by - tijaah❤
We all ugly to somebody. Dont trip 💅
Retweeted by - tijaah❤
😂😂😂😂 I'm Just Sittin Back , Watching Everything . Enjoying Life ☺️
But Seriously Who Lies On Their Dead Gma 🐸☕️
Soooo I Just Lost My Tongue Ring , Like Wtf 😂😢
I Never Delete My Messages 😌😈
Bitches Be lyin When they get bitter but w.e
Retweeted by - tijaah❤
This Nigga Just Fucked Over The Wroooong Person 😌👌
I'm Bout To Ruin This Nigga OMM 😂👌
This Nigga Be Lying On His Dead Grandma And Shit . Like this Moochin Ass Nigga , Who TF Does This 😂😌🐸☕️
Wasted Feelings Again 😇 Oh Well Lose One Bounce Back Wit 2 😈💁🏼
He Used Me To Get Over His Ex Shordy & Now He Over Her & I'm Just In A Weird Position Like 😳😳😳
Lil Boy Came Running Back To Mommy Cause He Got Thrown To The Left Like A Balled Up Piece Of Paper 😭😭😭😭😭
Why Would You Wanna Be Labeled As A Liar ? I Just Don't Get It
😂😭 But You Don't Like Darkskins 😳 You Only Fw Lightskins ☺️
We're Adults , Keep It Real 💯 Otherwise You A Weak Ass Nigga Who Can't Be A Man About Shit You Do 💁🏼
I Know You Twatching 😘 Hope You Love My Tweets That Are About You 😂😂😭😌
Fuck Boy Prolly Deserved It 👏 2 Sides To Every Story 😈
Exactly Why Yo Ass Sittin Up Daydreaming About Yo Ex & Why She With Her New Nigga That She Dissed You For 😂😂😂🐸☕️
You Did Me Dirty 😌
Why Lie ? Like We Had No Title At All , It's Not Hard To Keep It 💯
I Swear Us Pretty Girls Ain't In Style Nomore Cause We Always Getting Fucked Over With Someone Uglier Than Us 😂😭😭
I'm Still Stuck On That Million Man March Excuse 😂😂😳
 
Twiends uses the Twitter™ API, displays it's logo & trademarks, and is not endorsed or certified by them. These items remain the property of Twitter.