Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter followers. Join free!
Twiends is a vibrant community of twitter users waiting to follow you! Sign in for free!
Want More Twitter Followers?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience on twitter. We are a vibrant community of twitter users, and we are waiting to follow you..!
Sign in for free! Not right now
shania asa
500 followers
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
Hai! Apa kabar mas?
Mau berapa kali nonton film yang sama endingnya juga ga bakal beda kan? Yoi. @ Beach Walk Kuta Bali Mall instagram.com/p/zuL1cetYrQ/
Nek mudeng yange selingkuh i ojo nesu, mending diomongi "ojo nyesel ya, nek ternyata seng luwih mbahagiake kuwi aku."
Retweeted by shania asa
Rapopo kowe lungo ninggal aku demi de'e. Nek ternyata luwih apik aku, kowe pengen balik neng aku? Tak guyu nganggo toa mesjid ya..
Retweeted by shania asa
Mbuh aku rak paham koe kok ngonokee aku. Aku rapaham carane koe. Lakon kalah ndisik.
Pas koe ngonoke aku njk aku kon dongake smg ben lolos seleksi? Ha preeek
Bunuh aja gausah pake lama "@cho2410: Bacok aja bacok"@_shanisanaqkh: Hey tweeps yang ku ws pasang status bbm cewek neh kii padahal gek 2ja"
Retweeted by shania asa
Siaap💪 haha @AdiindaR__: Bunuh aja gausah pake lama "@.cho2410: Bacok aja bacok@_shanisanaqkhh: Hey tweeps yang ku ws pasang status bbm cewe
Bacok aja bacok"@_shanisanaqkh: Hey tweeps yang ku ws pasang status bbm cewek neh kii padahal gek 2jam putus. Hebat raak?"
Retweeted by shania asa
Siaap💪@cho24100: Bacok aja bacok@_shanisanaqkhh: Hey tweeps yang ku ws pasang status bbm cewek neh kii padahal gek 2jam putus. Hebat raak?""
Hey tweeps yang ku ws pasang status bbm cewek neh kii padahal gek 2jam putus. Hebat raak?
Mau berapa kali nonton film, endingnya juga bakal selalu sama. B e n e r!
Disaat tahiatakhir keluar kentut, disitu kadang saya merasa sedih:(
Today stats: 3 followers, No unfollowers and followed one person via uapp.ly
Oh gituu"@yowessory: Mungkin nek disederhanake, jodoh kuwi uwong seng gawe awakdewe mandek nggoleki. :))"
Greget banget. Pen tak susul hih!😍
Penak yoo sg bisa dolan-dolan karo koe:( aku iri ee
Neng arep tok nek wes neng mburi mbuh:))"@Yowespaham: Konco kui _______ #Sakarepmu"
Retweeted by shania asa
Gblk. Kongono kok ya domongke ng aku barang. Atine ki nangdi maas?😡
Aku ya sok mikir, opo untunge aku ng relationship kongene ki? Tapi piye yaa:l
La aku ki kon piye ben koe paham? Yo sorry ya aku hudu wg sg bisa to the point nk bab kwe:v hh
Today stats: No new followers, One unfollower via uapp.ly
Piluu😢 @Yowespahamm: Badewe minggumu pye gaes, syahdu opo pilu?"
Eh mbak koe kok misake? Bolo2mu ki asline do ra nyaman lo. Opo mneh cah2 sg liya. Tapi og ttp njeger ngono? Nk ra seneng rasah sok manis laa
Today stats: No new followers, One unfollower via uapp.ly
Pas arek pakem koe malah ngono. Yowslaa aku manut dirimu mh piye dalane. Rapagam. Hmzzz
Sekolah 8jam, les 4jam sampe rumah Masi ditanya 'ga belajar?' #DisaatItuKadangSayaMerasaSedih @MemeComicIndo
That's why.... "@ScorpioAdict: #scorpio tidak akan masuk kesuatu hubungan jika mereka tidak serius."
Pengen udah tapi kok gitu:l kalo lanjut ya juga gt:l mbok kasi saran akuu😖
Today stats: No new followers, One unfollower via uapp.ly
Today stats: One follower, No unfollowers and followed one person via uapp.ly
Koe yo mesti ngerti, paham, untuk siapa hati ini sebenarnya berada:v
Mbuh laaa. Koe ki yo mbingungi og:l ws laa ndiwe urip dewe2 ra kudu kongene trs. Bhay😔
Today stats: No new followers, One unfollower via uapp.ly
Dudu kowe seng bedo, mungkin nyat kekarepanku tok seng gedhe. Mengenke kowe seng blas rapengen aku nyadingi awakmu.
Retweeted by shania asa
Emange gaboleh y nyanyi? Opo kudu pas? Komen jaa situ ki:)
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
Perlu og. Ndak ngko dadohi:( "@Tweetnesian: Gengsi mengungkapkan perasaan kita ke seseorang, perlu nggak sih ?"
Ku masih cumbui bayang dirimu di dalam mimpi, yang mungkin 'tak kan pernah' membawamu di genggamku~~