Grow Your Twitter Free
Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4.5 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.  chrome

Ramazan GÜLHAN

1.60dan kısa olanlar dışarı çıkarken deniz gözlüğü ve şnorker unutmasın
Retweeted by Ramazan GÜLHAN
İstanbula ne olmuş lan öyle 1 2 damlada Ankaraya , yanayür buralar #yagmur
İyi gün dostları rengini belli etti
Mevsimler gibisin değişirsin ya beni üşütürsün ya yakarsın
Game of thrones 7. Sezon sonunda başladı biz 2. Kışa geldik adamlar 1 kışı getiremedi
Yeni başlangıçlara 98 gün kaldı
Ben kimseyi yarı yolda bırakmadım sırası gelenler müsait bir yerde indi
Boş ver be dayı güzel günlerde bizi göremeyecek
Konuşmadığım kişinin benim önerdiğim diziyi izlemesini bile istemiyorum
BİZ KİMSENİN EN SEVDİĞİ OLAMAYACAĞIZ.
Retweeted by Ramazan GÜLHAN
Ben babamla hiç dertleşmedim ki.
Retweeted by Ramazan GÜLHAN
BAŞAK Hayatı film olmaya çok müsait. Acı mı ararsın,ihanet mi ararsın,yalnızlık mı… Hepsi başakta mevcut.
Retweeted by Ramazan GÜLHAN
Söz verip tutmayan , güven duygumuzu yok eden ve sürekli yorgun olan insanlar var hayatta ulan yaşamasanız daha süper
Kırılan parçaları toplamakta çok iyiyim ama kesilen yerlerimi tedavi edemiyorum .
"seni uzaktan sevmek diye bir şey yok. sana dokunmam gerek, seni hissetmem, kokunu duymam gerek. seni görmem gerek."
Retweeted by Ramazan GÜLHAN
Çıkar peşinde koşan dostlar Allaha yakın bana uzak rica ediyorum
Ne güzel bi dayak atma şeklidir bu böyle
Seni önceden hep saçma sapan sevmişler, benimki ağır geldi tabi.
Retweeted by Ramazan GÜLHAN
Elimde olmayan şeyler var. Mesela ellerin...
Retweeted by Ramazan GÜLHAN
#np Pinhani - Dön bak dünyaya bizi terk etmeyen bi yalnızlık var sağolsun
Canınızı sıkan insanları siktir etmek için neyi bekliyorsunuz ?
Retweeted by Ramazan GÜLHAN
Benim masamdan dostlarım eksilmez, eksilecek biriyse zaten dostum olamaz
Retweeted by Ramazan GÜLHAN
 
Twiends uses the Twitter™ API, displays it's logo & trademarks, and is not endorsed or certified by them. These items remain the property of Twitter.