Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
YUNG RICAN
Want to Grow Your
Social Media, Free?
bruuuh someone come scoop this is lame asff
You ain't got da juice like that
There's no point of school today
Retweeted by YUNG RICAN
Boiiiiiiii if you don't get the hell off Twitter with this nonsense twitter.com/yungeddieking/…
Retweeted by YUNG RICAN
You gotta watch your own back in reality..
Retweeted by YUNG RICAN
Girls with broken hearts the most annoying on social media . πŸ˜‘
Retweeted by YUNG RICAN
Or 1 1/2 fuck going to school Wednesday
Just trying to get these last 2 1/2 days over with
Lmao why everybody on the book posting videos of them throwing up gang signs like they really bout itπŸ˜΄πŸ”΄πŸ”΅
Where I'm from we live a little different..
10 years ago today, Kanye West released Diamonds from Sierra Leone. pic.twitter.com/gS2HF2480z
Retweeted by YUNG RICAN
Kanye West and Kim Kardashian are expecting their second child. pic.twitter.com/Gc9HwG6iV8
Retweeted by YUNG RICAN
Could've at least pulled up with some deodorant
The worst thing is chilling with a bad female, than all you can think about is how musty that bihh smell, like shit...😐
Joe Haden's girl so bad😩😍
smhh at anyone who wasted money on a selfie stick..
i faved your sexual tweet to let you know im down
Retweeted by YUNG RICAN
Gotta wake up early asff
Up there tho☁️
Bout to watch this San Andreas by myself
Happy birthday pretty girl, have a great day😌@dezgomez111
You ugly ass hell girrllllll
Gotta cop me a Dodgers jersey so I can be freshh like @_ZarriaJ
She gone ride if shit get crazyy
Happy bday to my rican brother @carmeloanthony πŸ‡΅πŸ‡·πŸ‡΅πŸ‡·
my life's a movie they should film me thru it.
Retweeted by YUNG RICAN
bruh I miss AP😀😀 he needa get back on the field this year smhh regardless what team he on
Harden is cursed asff
I know how you feel James, NBA 2k15 MyCAREER on Hall of Fame right now, those turnovers are so annoying
Retweeted by YUNG RICAN
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ "what happened to the sleeve"
James harden thought he was on that 2k mypark
Lowkey wanna see H-Town make this series comeback
Niceee pass dwight




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue