Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
// El Dicko Longo //
Want to Grow Your
Social Media, Free?
I need a tye die hoodie
Project is dropping in a couple months too 🙏🏾 it's been some time ⌛️
Word yall actually did it 🙈 good looks
Show some more love on that video 🙏🏾
I don't know how much longer I can take this lol
Retweeted by // El Dicko Longo //
Niggas be pressed for pussy it ain't nothing .. Instead of worrying bout who that bitch fucking why don't you get you some money?
I really don't know how much longer I can do this ...
Yo chips ahoy has the best fucking cookies in the world 🍪
@edonaaspahiu: @liam_benjamin_ @6Bvsed_god” Bruh I was like the first one to listen to it g ma like first day of school I swear 😂😂
lil nigga nice .. new bitch know I gotta hit that twice
Wish I was putting this much effort into rap my freshman year
Dragon flying to the stu , 🔥 booth spitting & what not
Sip lean, I got plenty, I drop a ace in a liter now I got a quinceañera
Nigga been sleep all damn day b
I heard they stop making actavis .. You know when I heard that ? While I was sipping actavis
Fuck Obama on some real shit
July 31st #SquadyFest performance hit me if u Trynna go I gotchu if u coped a ticket for the cancelled show
Retweeted by // El Dicko Longo //
Man I done dropped all of my hoes for a hoe once
Jackson Liberty: "We have that one security guard who gets us OUT of trouble from the other security guards"
Retweeted by // El Dicko Longo //
I'm not playing with these niggas
If I had to form an alliance with 7 mk fighters it would be ermac ,Quan chi , noob , shinnok , subzero , scropion & nightwolf
When you think about back then hopsin used to roasting on niggas all the time in his songs
Retweeted by // El Dicko Longo //
Wiz Khalifa will always be my favorite
WIZ KHALIFA LOADED IS ON MTV LETS FUCKING GO
And meaghan good , Lauren London , nia long , Carmen Electra , Alexis Texas ,
Real shit I would give jhene aiko the dick of her lifetime
@6Bvsed_god @realniggajonesy @liam_benjamin_ my top 10 Kendrick, Cole, A$AP, Joey, Weezy, Soulo, Kanye, Mac, Fabolous, and Gambino
Retweeted by // El Dicko Longo //
Lol my balls bigger than big head nigga thoughts
If Drake got a ghost writer do that mean he fake sad all the time? 😭😭😭
Retweeted by // El Dicko Longo //
@6Bvsed_god @liam_benjamin_ @ArjyaSinharoy mine is joey, earl, soulo, Kendrick, cole, old wayne, chance, bronson, isaiah, and cory
Retweeted by // El Dicko Longo //
@6Bvsed_god @realniggajonesy Cory freestyles are crazy I don't see why he so underrated in young money and flow and gudda are ill too
Retweeted by // El Dicko Longo //




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue