Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Create your own wall, sign in free!
5 Seconds of Summer
love seeing your meetup photos 😍😍😍
7h
the #5MoreSecondsOfSummer posts are awesome 😁 hope to see ya soon Buffalo !@KISS985BUFFALOO
7h
Word on the street is the guys of @5SOS are kicking @RadioJJ out of the studio today & TAKING OVER Z100 at 4pm ET! z100.com/listen
Retweeted by 5 Seconds of Summer
8h
Soooooo excited for the iheart festival 😍
9h
Wearing green underwear today... I feel like a frog
Retweeted by 5 Seconds of Summer
Linkin park kinda morning
its been almost two and a half months since our album first came out, so crazy ! 😁�po.st/OR93y4l#5SOSTHEALBUMUM
JAPAN ! were on the cover of @inrock magazine if ya want it 😁@_5SOSjpppic.twitter.com/qvgwl3f3Ymm
Still blows my mind when I hear our songs on the radio hahaha :)
The internet is the best and worst thing to happen in this world
Retweeted by 5 Seconds of Summer
2015 5SOS TOUR IS SO FAR AWAY WHY CANT IT BE NOW we're running out of ranch dressing
Retweeted by 5 Seconds of Summer
Excited for the show today! Pretty tired today, been working hard for you guys! Big loves
Right now our good friends the madden brothers album is available EVERYWHERE ☺️ smarturl.it/MBGFC please check it out 😘 xx
Retweeted by 5 Seconds of Summer
Morning!!!! We are in Phoenix β˜ΊοΈπŸ‘ x
Retweeted by 5 Seconds of Summer
The .@5SOS boys will be joining us on tomorrow's show for a LIVE chat! Don't miss it! ... au.tv.yahoo.com/sunrise/video/… #5sos #5secondsofsummer
Retweeted by 5 Seconds of Summer
Aussies ! were gonna be on @sunriseon7 in the morning from 7:40am AEST if you wanna watch 😁
a heap of #5SOSDERPCON comps are now up on our website! make sure you signup if ya want info 😁5sosderpcon.comLpic.twitter.com/4e2zq0icBWW
. @5SOS caught up with @JoJoWright last week & their acoustic performance still has us #swooning! ow.ly/Bp0fv #5SOSonKIIS
Retweeted by 5 Seconds of Summer
USA and Mexico, amnesia ep is out on the 23rd of September ! :) po.st/s32NDt
Retweeted by 5 Seconds of Summer
It's so awkward when we stop at Starbucks cause everyone else goes in and gets stuff and I'm just like 😢 I don't drink coffee
Retweeted by 5 Seconds of Summer
would you wanna runaway too, cos all i really want is you.... 🎢youtu.be/LJs7bISyRmsX@BBCR11 | album:po.st/OR93y4N
USA & MEXICO, you guys will finally be able to download the Amnesia EP from September 23 !! 😁�po.st/s32NDt6pic.twitter.com/cZ44SMuQhRhR
Dugongs make it right
LA you've been super kind to us, thank you x
Had a great couple of shows in LA, thank you !
Retweeted by 5 Seconds of Summer
hello there, the angel from my nightmare.... @BBCR1 🎢youtu.be/UXm-Mxd2aycR