Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Want your own social home page like this one? Click here.
 
Mostafa'
85 followers
Have you heard ‘90's - تسعيناتى’ by @eljokermusic on #SoundCloud? soundcloud.com/eljokermusic/9…
بتكره حد انت حر بس خلي سمعته على جنب
Retweeted by Mostafa'
كل إنسان بني آدم ... بس مش كل بني آدم إنسان !!!
Retweeted by Mostafa'
مـش لازم أعـجب حد ,,, #???????? منسجم مـع نفسـي وراضي بحـالي #??_?????
Retweeted by Mostafa'
ﻋﻠﻰ ﻓﻜﺮﻩ!!.. ﺍﻟﻠﻰ #????? ﻣﺶ #????? ﺯﻋﻶﻥ ﺩﻗﻴﻘﻪ ﻭﻣﺶ ﻫﺘﻬﻮﻥ ﻋﻠﻴﻪ ﻣﺶ #?????? ﻣﺶ #???? ﻣﻨﻚ ﻣﺶ ﻫﻴﻜﻠﻢ #???? ﻣﺶ #??????? ﺑﻜﻶﻣﻪ
Retweeted by Mostafa'
2 people followed me // automatically checked by fllwrs.com
المثل بيقول البنت الي جسمها جغرافي تاريخها اسود
مرة واحد نام مبسوط مات ف الحلم.
Retweeted by Mostafa'
Hopeless everywhere
Bebo bahgat ? — a5oya alkbeeerrr we ba3tbro aboyaa we mahma atklmtt we 2oolltt 3omry ma halaa2iii had zayo abdaa... ask.fm/a/aj26o616
يبدء يسئل كدا عن حالي عن اللي حصلي واللي جرالي وابدء افضفض علي في بالي اصل انا عشري وراضي بحالي
Retweeted by Mostafa'
حلم ضاع ؟! احـلـمـ بـغـيـره .."
Retweeted by Mostafa'
فى ناس بتاكل معاك عيش وملح جوع مش اكتر
الكلام مش بفلوش
Retweeted by Mostafa'
Do you need any help? — mktfi bnafsi ask.fm/a/aiqi5827
الـلـهـم افـتـح عـلـيـنـا أبـواب رزقـك و رحـمـتـك و عـافـيـتـك tweet4allah.com
اللهم إنا نسألك من فضلك ورحمتك فإنّه لا يملكهما إلا أنت tweet4allah.com
الكيف بيجمع.. و الحريم بتفرق.. و الرجالة بتنقص
رَبَّنَا أَفْرِغْ عَلَيْنَا صَبْراً وَتَوَفَّنَا مُسْلِمِينَ tweet4allah.com
انا الى الناس نسيونى وانا مانستش
Retweeted by Mostafa'
أنا مش فاكر أخر مرة حسيت فيها إن حد خايف عليا بجد كانت إمتى !!
Retweeted by Mostafa'
العقرب مهنته في الحياة تدوير المشاكل
Retweeted by Mostafa'