Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your social media. Join free!
Twiends helps you to connect with new people on Twitter. Sign in for free!
Want To Grow Your Twitter?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience online. We are a vibrant community of Twitter users, and we are waiting to connect with you..!
Sign in for free! Not right now
BΛMN!
128 followers
Want to Grow Your
Social Media, Free?
I want freedom.
“Get on task, fool. Trap ‘til a trillion.”
The key to failure is to try to please everybody.
Retweeted by BΛMN!
New Chapter: Fake It ‘Til You Break It
Slamming doors because you’re upset is what kids do.
I don’t allow anyone to speak negatively of me. I demand respect.
Don't let anyone rush you into sex when you're not feeling the moment.
Retweeted by BΛMN!
<— Just turned 25
It’s gonna be hard to accept the fact that I’m getting old…
. . . What RT @CrisNotChris: Minus the blonde hair Kim K looks better to me now than when she first came out... But I like the fake look lol
Retweeted by BΛMN!
Why does drinking always make me feel like I got beat up?
Antiperspirants actually make people smell worse.
Retweeted by BΛMN!
There’s a particular vibe that you feel when you meet someone from hell.
“Get on task, fool. Trap ‘til a trillion.”
Deal went sour. Ran off on the plug…
Why can’t your loud ass be on the phone yelling about investing in stocks or some shit? Fuck.
Ratchet conversations, too. About EBT and baby-daddies and shit…
Why are older, crazy and loud blacks always on their cellphones in public? Just yelling conversations…
I think of her every time I hit 25th & Commercial.
Rest in peace, Dana Lorraine Hooter. Fuck, that’s such a lovely middle name…
I would like to be as cheerful in my later years as this 63 year old man who just complemented my hair.
Everybody crazy tho.
I love it when I’m in public and have the opportunity to watch a white person prove to a another black person that white people are crazy.
Don’t you dare try to derail my dreams.
Money, money, money, etc.
Wayne just need to let drake and Nicki take over and be the big man
Retweeted by BΛMN!
😭 RT@SunnyBanks__: Crying 😂 R@_BeaLove_e_:@itisbrandidi: Lmfao R@KedzIsKingng: I Can't Breathpic.twitter.com/MHLMlksMlIlI” this is my ass 😂😂
Retweeted by BΛMN!
Nigga… Now I want turkey burgers.
THIS NIGGA JUST SNEEZED ON HIS FUCKING HAND AND WENT RIGHT BACK TO COOKING 😱😫
I’ll be in a cocoon for the next 10 days.
"Damn homie, in high school you was the man homie, fuck happened to you?" Life summed up in a rap lyric...
Retweeted by BΛMN!
I’m on a mission…
B.B.D. (whatever strain that is)
Women own about 40 percent of all businesses in the U. S.
Retweeted by BΛMN!
Police cars don’t usually come around here…
Women don’t like when you tell them no.
Situation: critical.
The more you deal with in life, the less tolerance you have for other people's crap.
Retweeted by BΛMN!