Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Create your own wall, sign in free!
Fatih Erol
33,881 followers
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
kurşun adres sormaz ki.
bugün mutluluktan çalıyorum. net küfür net ima yok gençler :d nays
ışığım benim.
37 dakika oldu yeni eğitim öğretim hayatının bize yeniden girişine. nays, okul var:d hadi arv
ne dilersen tersi olur. dileme. doğaçla vur kır dök. dileme!
salaga yata yata gerçekten salak olan var. dozaji iyi ayarla.
o zaman siktir git.
ben böyle işin amına koyayim. içinden çıkamıyorum bu duygunun
siktir etmeyi bilmiyoruz, yerinde zamanında olmuyo diye böyle.
ulan hiç olmayan insanlara harcanıyoruz yok yere.
tonca şey yazıyorum ama sonra okuyup geri siliyorum.
ayak ucumda oturuyo :d niye ilgilenmiyon lan vicdonsuz diyip tepeyim mi bi tane? ne diyorsunuz????
ilgisizlikten geberip gidicem
çok özlemenin uyuşturucu krizinden bi farkı yok.
ince uclu sevgilisi olan var mi.
tamam hadi beni sevdiğini soyle, mevzu uzamasın
Galatasaraylı olmayan bi insanla iletişim zor oluyor
Retweeted by Fatih Erol
Hiç gün aymıyor poker masasında yatımı katımı karımı kaybetmış gibi hissediyorum bu sabah
anlam yükleniyor %1
ihtimal bile yok
inanmayın dedim.
kayseri de okuyan güzel kızlar.
bi şey diyim de inanmayın.
evet, bakmayı bil. aşk her yerde
herşey renkli, saat dakika saniye de duraksız, kuşlar gökyüzünden gitmemişler, ama benim moral benden terk. gunaydın
ben daha hiç bi kız için bu kadar söz yazmadım. cümle kurup kelime sikmedim. insanlara okutmadım. ama canımı yaktın yani,
yemin ederim, daha bi gram mutluluk için kendimi heba edersem. herkes kendi yolunu seçmiş rengine boyanmış.
söylediklerin dakikasını tutmuyo, bana paronyak diyip daha net nokta koyuyorsun. keyfin bilir. Bu günleri arayacaksın güzel insan.
anlık sevinçlere kendini heba etmişsin, yada birinin senin için saf olanı dile getirmesiyle tutup götüne geri sokuyorsun.
kızım sen hergünunu biriyle yedikten sonra ne mutluluk ne güven ne de bi aşk ara kendinde yada birinde. senin geleceğin yok, net YOK.
hayatımı mutlu etmek, paylaşmak yaşatmak adına kimi soktuysam. döndüler bana soktular teker teker.
göz göre göre yalan söyleyen insanlara herşeyden habersiz gibi davranıp çok radikal kararlar almam kadar doğrum yoktur daha net.
ama şimdi orda kafe bekçiliği yapıp karı kıza salça olan şekil sukul kaçakçicekleri bile bu duruma tepkili. kafasını siktiklerim.
kayseride hangi kafe burs parasını yemek için gelen insanları ağırlamıyor ki? lan full çekiyor aq yerleri. polemik olmak istemiyorum.
midemi eksıttın amk kelebeği.
hazırlıkta okuyan kızlarımız boy boy topukluklar, o makyajlar yüzünden başımıza iş açtılar. alın size medcezir. #erudasoygunvar
lan ben bu kadar para verip bahar şenliklerinde portishead falan görmezsem o zaman sikerim. #ERCIYESKEREÜNIMINAMK #erudesoygunvar
Kimse bir şey anlamadı. Herkes her şeyi anladı.
Retweeted by Fatih Erol
beni ona salın. . . .
göz kapaklarım kapamayan oda kapısı gibi.
hayırdır sizler bu kadar erken uyurmuydunuz. neyse aziz Allah.