Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your social media. Join free!
Twiends helps you to connect with new people on Twitter. Sign in for free!
Want To Grow Your Twitter?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience online. We are a vibrant community of Twitter users, and we are waiting to connect with you..!
Sign in for free! Not right now
fotoğraf tanrısı
1,115 followers
Want to Grow Your
Social Media, Free?
biz bir nesli raple büyütücez inadına moruuk
Türkçe rapin üstadı bence ceza başka biri olamaz @CEZA_ED
İlk insan gibi otobüs şöförü gördüm
spor salonun dolap anahtarı bende kaldı :D
Şu Otobüslerin ön kapısındaki merdivenler herhalde şöförlerin kankilerine ayrıldı df
Adam beni ateistlikten müslümana çevirdi amk d
I'm at Karşıyaka Çarşı in Karşıyaka, İzmir, Türkiye swarmapp.com/c/9VOWBK0YJHp
"Reklamı kapatmak için tıklayınız" yazan yere tıklayınca açılan reklam gibi bazı insanlar. Ayrı bir yavşaklar
Bayraklıyı özledim valla d
Bana biri go pro hero 3 alsın ya dddd
yapacağın muhabbet fıs ha ! sana ne :DDD
Bu hava ben zattüre olmasam ömrümde hiç olmam
evde bir kere roman havası açtık herkes hayretlerde oğuz sen rapten başka bi müzik dinlermidin diyolar :D
Yağmurlu havada bi arabaya küfür etmesem olmuyo sanki
keşke eskidende 1080p falan olsaydıda ceza ve sagopa gibi adamların kliplerini kaliteli izleseydik
Ne yani kalede kaleci var diye gol atamaz mıyız?
Ya sen çok gevşeksin yada ben çok ciddiyim...gülücük
Nolmuş yani büyük adam olmadıysak hayallerimizide satmadık ya dd
I'm at MEGAFIT GYM FITNESS in Izmir, buca swarmapp.com/c/0JSizQPpi58
yapyap 4K kamera almış biz daha alamadık :DD
Bu ne amk hiç biyerde elektirik yok
saçımı kestirdim psikolojim bozuldu valla :D
Ayaklarımı hisetmiyom amk yürümekten
Karaçalı gibi adamları geri kazanın !!
Yarın pazartesi ve yine kalkmakta zorlancam...gülücük
kendimi valla koça bir şirketin güvenlik şefi gibi hisediyorum...gülücük
I'm at Big Yellow Taxi Benzin in İzmir, buca swarmapp.com/c/48wCYR9zXwq
Artık yaz gelsin valla çok tatile ihtiyacım var ...gülücük
Bugün 9 ders ve ben nöbetçiyim dd
Metronun kapısınla ilşkiye girdim amk
Bazen tek bir kare, koca bir romanı anlatabilir size. pic.twitter.com/XPHTc5A1Yr
I'm at Buca Seyfi Demirsoy Devlet Hastanesi in İzmir, Türkiye swarmapp.com/c/1TaTdQ72DaY
Okula 20dk falan erken gitmemek için gelen metroya binmedim şimdi 1 ders geç kalcam sonra oguz neden habire küfür ediyo
şu cezanın albümü çıksın artık amk sabırsızlıkla bekliyom :D
I'm at Big Yellow Taxi Benzin in İzmir, buca w/ @erentopcuoglu99 swarmapp.com/c/ccGlNuf0iIa
Okulun Kantinde gazapizm çalıyo amk kantin dedigin böyle olur mutlu oldum duyunca valla d @Gazapizm #gazapizmSokaktir