Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome

MERVE

19,042 followers
Want to Grow Your
Social Media, Free?
Pezevenksin çünkü kalbindeki benken, aklındaki kişiyle birliktesin
Benide üzdüler ama yarın kalkıp okula gidip sınav olcam
Her yere sevgilisiyle foto atmıs mk
Hayat harbiden parası olana güzel
yaşamak istemiyorum ,ölmekte istemiyorum
Artık biliyorum sadece laftasın
BÖYLE OLACAKTIK NEDEN GİTTİN
TAMAM 3 GÜNDÜR OCAKTASINIZ AMK
Ben karda börek tepsisiyle az mı kaydım be
Neneme, piercing taktırcam dedim kadın bana cinsi sapık mısın dedi mk sıçarak gülüyom hala nskzjzjhxhhd
2000 den sonrası sevgili yapmasın lütfen
El ayak buz kesmiş, hava göt
Retweeted by MERVE
Kırkın çiçekleri izliyom
1. SIRA QEYFF
YILBAŞINI UYUYAKALARAK GEÇİRDİM
Hayattaki tek adil şey herkesin ölecek olmasıdır
Gidiyimde1 kilo mandalinayla kestane yiyim
DÜNYANIN EN GÜZEL VALİSİ VASİPTİR AKSİNİ İDDİA EDEN DİĞER İLLERİN VALİSİDİR
Bu ne biçim yılbaşı
Varlığın , yokluğun her bir bokun bana zarar
Gönlün şimdi başka yare mesken be
ben galiba yazma özürlüyüm
Attığım hiç bi tweetin benle ilgisi yok öylesine atıyorum
 




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue
Hi, this page is for MERVE
Are you looking for their Twitter page? Or would you like to view all their updates here?